Gå til innhold

Hvor mange bor alene?

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

Hvor mange bor alene, og hvor mange har et håp om å slippe det en dag?

Skrevet

Jeg bor forsåvidt alene i den forstand at jeg er den eneste voksne i husstanden. :o) Men jeg har kjærest utenbys og regner med at om 7-8-9 år har jeg ikke adresse i byen lenger jeg heller.

Skrevet

Jeg bor også alene og ønsker absolutt ikke noen samboer. Men en kjæreste kunne jeg tenkt meg, men finner ingen :o(

Gjest nattvandrer
Skrevet

Jeg bor alene som voksen, med to barn. Jeg ønsker meg ingen samboer, trives best med å bo som jeg gjør. Det hender jeg tenker det hadde vært hyggelig med en kjæreste, men jeg tenker ikke så ofte over det. Er vant til å leve alene, og trives igrunnen godt med det.

-På Dol av og til
Skrevet

Jeg bor alene og stortrives. Har ingen ønsker om å forandre på det:)

Skrevet

Jeg bor alene voksen sammen med mine to barn. Har nylig flyttet fra mannen min, og jeg må si jeg trives godt alene. Har ikke hatt det så bra som nå på mange år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...