Gå til innhold

Vet du? (vaskemaskin, oppvaskmaskin)

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Det problemet slipper jeg tenke på.....

Er det du som fungerer dårlig mens vaskemaskinen går? ;)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Line

4

• meg__123!

4

• Lillemus

2

• morsan

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Har aldri merket noe til at en eller begge skulle fungere dårligere i så fall - hos oss går de samtidig stadig vekk.

Skrevet

Er det du som fungerer dårlig mens vaskemaskinen går? ;)

Har ikke oppvaskmaskin.

Gjest høstløv
Skrevet

Har ikke oppvaskmaskin.

Bruker dere engangsservice?

:-)

Gjest Elextra
Skrevet

Har ikke oppvaskmaskin.

''Har ikke oppvaskmaskin.

''

Skjønte nesten det, da, bare fleipet litt ;)

Skrevet

Hehe, nei, vi vasker opp. :0)

Gjest høstløv
Skrevet

Hehe, nei, vi vasker opp. :0)

På god gammeldags maner?

:-) Det er det ikke mange som gjør i dag.

Skrevet

På god gammeldags maner?

:-) Det er det ikke mange som gjør i dag.

Jepp!

Hehe, nei det er ikk emange som har det slik... Gleder meg veldig til å pusse opp kjøkkenet for å si det slik! Da skal vi hvertfall ha oppvaskmaskin. Men det får komme med tiden.. Hadde egentlig tenkt ta det nå til høsten, men det blir istedet hytterenovering. ;p

candyqueen_83
Skrevet

Trenger ikke det, for begge maskinene går som noen klokker likevel. Selv om du har dårlig erfaring med det, trenger det ikke bety at jeg må endre på det jeg har gjort i alle år, fordi du mener at man ikke bør kjøre begge maskinene samtidig. Det er bra vanntrykk i huset mitt, og det er det hos leieboeren min også. Kanskje verre for de som bor i blokk.

Aldri noen problemer her. Kjører ganske ofte begge maskinene samtidig. Når jeg først kommer i gang med husarbeid settes begge på. Hehe

Skrevet

Aldri noen problemer her. Kjører ganske ofte begge maskinene samtidig. Når jeg først kommer i gang med husarbeid settes begge på. Hehe

Her også, for da skal det gå unna fortest mulig ;)

Gjest Snubleteia
Skrevet

Har aldri merket noe til at en eller begge skulle fungere dårligere i så fall - hos oss går de samtidig stadig vekk.

Du merker det kanskje ikke, men det kan alikevel være rester av vaskemiddelet igjen.

Skrevet

Samme her.

Skrevet

''Bruker dere engangsservice?''

Høres ut som en slags innleid tjeneste med vaskehjelp (service) som kommer og vasker opp kun én gang ;-)

(Vi bruker forresten engangs_servise_ på hytta, i tillegg til slikt som vaskes opp

*S*)

Skrevet

Ja det visste jeg godt :) Bruker aldri de to samtidig...

Skrevet

nå tenkte jeg på tørketrommel i stedetfor oppvaskmaskin jeg. hehe.. Oppvaskmaskin og vaskemaskin bruker jeg samtidig...

Gjest Snubleteia
Skrevet

nå tenkte jeg på tørketrommel i stedetfor oppvaskmaskin jeg. hehe.. Oppvaskmaskin og vaskemaskin bruker jeg samtidig...

Stopp Stopp! Les bruksanvisningen. Ikke bruk begge samtidig!

Skrevet

Stopp Stopp! Les bruksanvisningen. Ikke bruk begge samtidig!

visste ikke at det var noe problem jeg. Får huske på det neste gang :)

candyqueen_83
Skrevet

Det er jo bare tull. Ingen forskjell her.

Skrevet

Det er jo bare tull. Ingen forskjell her.

ikke sikkert man egentlig merker sånn da...

Skrevet

Nå har jeg finlest bruksanvisning for gammel vaskemaskin (Electrolux), ny vaskemaskin (Bosch) og oppvaskmaskin (Bosch), og det står ikke et ord om at de ikke skal brukes samtidig. Jeg kjører begge deler samtidig, og det hender faktisk at jeg dusjer mens de går også. Har aldri merket noen problemer, både klesvasken og oppvasken blir like ren som når bare en av dem går.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...