Gjest Elextra Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Det problemet slipper jeg tenke på..... Er det du som fungerer dårlig mens vaskemaskinen går? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Har aldri merket noe til at en eller begge skulle fungere dårligere i så fall - hos oss går de samtidig stadig vekk. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Er det du som fungerer dårlig mens vaskemaskinen går? Har ikke oppvaskmaskin. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Har ikke oppvaskmaskin. Bruker dere engangsservice? :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Har ikke oppvaskmaskin. ''Har ikke oppvaskmaskin. '' Skjønte nesten det, da, bare fleipet litt 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Bruker dere engangsservice? :-) Hehe, nei, vi vasker opp. :0) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Hehe, nei, vi vasker opp. :0) På god gammeldags maner? :-) Det er det ikke mange som gjør i dag. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 På god gammeldags maner? :-) Det er det ikke mange som gjør i dag. Jepp! Hehe, nei det er ikk emange som har det slik... Gleder meg veldig til å pusse opp kjøkkenet for å si det slik! Da skal vi hvertfall ha oppvaskmaskin. Men det får komme med tiden.. Hadde egentlig tenkt ta det nå til høsten, men det blir istedet hytterenovering. ;p 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Trenger ikke det, for begge maskinene går som noen klokker likevel. Selv om du har dårlig erfaring med det, trenger det ikke bety at jeg må endre på det jeg har gjort i alle år, fordi du mener at man ikke bør kjøre begge maskinene samtidig. Det er bra vanntrykk i huset mitt, og det er det hos leieboeren min også. Kanskje verre for de som bor i blokk. Aldri noen problemer her. Kjører ganske ofte begge maskinene samtidig. Når jeg først kommer i gang med husarbeid settes begge på. Hehe 0 Siter
Line Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Aldri noen problemer her. Kjører ganske ofte begge maskinene samtidig. Når jeg først kommer i gang med husarbeid settes begge på. Hehe Her også, for da skal det gå unna fortest mulig 0 Siter
Gjest Snubleteia Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Har aldri merket noe til at en eller begge skulle fungere dårligere i så fall - hos oss går de samtidig stadig vekk. Du merker det kanskje ikke, men det kan alikevel være rester av vaskemiddelet igjen. 0 Siter
morsan Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Har aldri merket noe til at en eller begge skulle fungere dårligere i så fall - hos oss går de samtidig stadig vekk. Samme her. 0 Siter
morsan Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Bruker dere engangsservice? :-) ''Bruker dere engangsservice?'' Høres ut som en slags innleid tjeneste med vaskehjelp (service) som kommer og vasker opp kun én gang ;-) (Vi bruker forresten engangs_servise_ på hytta, i tillegg til slikt som vaskes opp *S*) 0 Siter
meg__123! Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Ja det visste jeg godt Bruker aldri de to samtidig... 0 Siter
meg__123! Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Ja det visste jeg godt Bruker aldri de to samtidig... nå tenkte jeg på tørketrommel i stedetfor oppvaskmaskin jeg. hehe.. Oppvaskmaskin og vaskemaskin bruker jeg samtidig... 0 Siter
Gjest Snubleteia Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 nå tenkte jeg på tørketrommel i stedetfor oppvaskmaskin jeg. hehe.. Oppvaskmaskin og vaskemaskin bruker jeg samtidig... Stopp Stopp! Les bruksanvisningen. Ikke bruk begge samtidig! 0 Siter
meg__123! Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Stopp Stopp! Les bruksanvisningen. Ikke bruk begge samtidig! visste ikke at det var noe problem jeg. Får huske på det neste gang 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Ja det visste jeg godt Bruker aldri de to samtidig... Det er jo bare tull. Ingen forskjell her. 0 Siter
meg__123! Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Det er jo bare tull. Ingen forskjell her. ikke sikkert man egentlig merker sånn da... 0 Siter
-ssi Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Nå har jeg finlest bruksanvisning for gammel vaskemaskin (Electrolux), ny vaskemaskin (Bosch) og oppvaskmaskin (Bosch), og det står ikke et ord om at de ikke skal brukes samtidig. Jeg kjører begge deler samtidig, og det hender faktisk at jeg dusjer mens de går også. Har aldri merket noen problemer, både klesvasken og oppvasken blir like ren som når bare en av dem går. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.