Gå til innhold

NHD: Nå får du mindre å gjøre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

5

• Glimtipper

2

• Nils Håvard Dahl, psykiater

1

Mest aktive i denne tråden

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg har opplevd slike politiske vedtak også tidligere.

Om det blir mindre sykt av den grunn vet jeg ikke........

Skrevet

Forstår jeg deg slik at du mener dette fremdeles burde falle inn under mental sykdom?

Skrevet

At en anerkjent psykiater kommer med en slik uttalelse syntes jeg er sjokkerende!

Hvordan mener du man skal behande en slik "sykdom"?

Gjest Snubleteia
Skrevet

Selv om det er politisk så har har de sikker forhørt seg med noen som har greie på det. Er du uenig?

Gjest mener nå jeg
Skrevet

''Om det blir mindre sykt av den grunn vet jeg ikke........''

Helt enig! Takk for at du tør å si det! S&M og andre perversiteter er bare psykt!

Gjest mener nå jeg
Skrevet

At en anerkjent psykiater kommer med en slik uttalelse syntes jeg er sjokkerende!

Hvordan mener du man skal behande en slik "sykdom"?

Hva da med de som har hang til å tenne seksuelt på dyr, på lik (nekrofili), etc. Mener du ikke at DET er sykt heller?

Til opplysning har det nå blitt forbudt å ha sex med dyr, og det må vel være for en grunn? Eller hva?

Psyke, onde, ekle, perverse svin av noen mennesker. Burde bures inne på livstid hele gjengen!

Skrevet

Hva da med de som har hang til å tenne seksuelt på dyr, på lik (nekrofili), etc. Mener du ikke at DET er sykt heller?

Til opplysning har det nå blitt forbudt å ha sex med dyr, og det må vel være for en grunn? Eller hva?

Psyke, onde, ekle, perverse svin av noen mennesker. Burde bures inne på livstid hele gjengen!

''Hva da med de som har hang til å tenne seksuelt på dyr, på lik (nekrofili), etc. Mener du ikke at DET er sykt heller?''

Det er noe helt annet. Derimot kan en handling som foregår FRIVILLIG mellom voksne mennesker på ingen måte karaktiseres som en *sykdom*.

Siden du mener dette faktisk er en sykdom, hva mener du er passende behandling?

''Til opplysning har det nå blitt forbudt å ha sex med dyr, og det må vel være for en grunn?''

Selvfølgelig. Dyr kan ikke samtykke til disse handlingene.

''Psyke, onde, ekle, perverse svin av noen mennesker. Burde bures inne på livstid hele gjengen!''

Jeg personlig syntes trangsynte moralistiske idioter som deg burde vært satt på tung tvangsmedisinering.

Gjest Snubleteia
Skrevet

Frivillig sex mellom to voksne mennesker er ikke psykt. Misbruk av dyr er psykt, og jeg er glad det er blitt forbudt!

Gjest Snubleteia
Skrevet

''Hva da med de som har hang til å tenne seksuelt på dyr, på lik (nekrofili), etc. Mener du ikke at DET er sykt heller?''

Det er noe helt annet. Derimot kan en handling som foregår FRIVILLIG mellom voksne mennesker på ingen måte karaktiseres som en *sykdom*.

''Til opplysning har det nå blitt forbudt å ha sex med dyr, og det må vel være for en grunn?''

''Psyke, onde, ekle, perverse svin av noen mennesker. Burde bures inne på livstid hele gjengen!''

Jeg personlig syntes trangsynte moralistiske idioter som deg burde vært satt på tung tvangsmedisinering.

''Jeg personlig syntes trangsynte moralistiske idioter som deg burde vært satt på tung tvangsmedisinering.''

Godt sagt!

Gjest Snubleteia
Skrevet

Forstår jeg deg slik at du mener dette fremdeles burde falle inn under mental sykdom?

Ikke i det hele tatt!

Gjest mener nå jeg
Skrevet

''Jeg personlig syntes trangsynte moralistiske idioter som deg burde vært satt på tung tvangsmedisinering.''

I like måte til deg. Jeg uttalte meg om mennesker som driver med dyr og lik.... så du burde nok lese innlegget en gang til...

Jeg mener homseksuelle handlinger også er sykt, men ikke at homofile burde sperres inne på livstid og alt det andre som jeg sa at nekrofile og Zoofile(?) burde.

Skrevet

I like måte til deg. Jeg uttalte meg om mennesker som driver med dyr og lik.... så du burde nok lese innlegget en gang til...

Jeg mener homseksuelle handlinger også er sykt, men ikke at homofile burde sperres inne på livstid og alt det andre som jeg sa at nekrofile og Zoofile(?) burde.

Jeg tørr minne deg på hva du skrev ovenfor:

"Helt enig! Takk for at du tør å si det! S&M og andre perversiteter er bare psykt!"

Gjest mener nå jeg
Skrevet

''Siden du mener dette faktisk er en sykdom, hva mener du er passende behandling?''

Jeg har ikke kompetanse nok til å vite hva som er den beste behandlingen mot homofili eller S&M.

Jeg mener slike seksuelle preferanser som homofili i beste fall er en sykdom eller en skavank noen kan bli født med. Da er de til en viss grad unnskyldt.

Noen blir født blinde, noen døve, noen med feil seksualitet.

Gjest mener nå jeg
Skrevet

Jeg tørr minne deg på hva du skrev ovenfor:

"Helt enig! Takk for at du tør å si det! S&M og andre perversiteter er bare psykt!"

Ja, jeg skrev det, og det står jeg ved. Men jeg sa ikke at de burde bures inne på livstid og alt det andre... Det sa jeg om folk som driver med dyr og lik. Kan også legge til pedofile. de også er noen syke jævler som burde bures inne på livstid.

Skrevet

Ja, jeg skrev det, og det står jeg ved. Men jeg sa ikke at de burde bures inne på livstid og alt det andre... Det sa jeg om folk som driver med dyr og lik. Kan også legge til pedofile. de også er noen syke jævler som burde bures inne på livstid.

Hvis man buret inne de pedofile sammen med de " trangsynte moralistiske idioter" (sitat)så ville jo begge fått en passende straff?

Særdeles effektivt.

Skrevet

''Siden du mener dette faktisk er en sykdom, hva mener du er passende behandling?''

Jeg har ikke kompetanse nok til å vite hva som er den beste behandlingen mot homofili eller S&M.

Jeg mener slike seksuelle preferanser som homofili i beste fall er en sykdom eller en skavank noen kan bli født med. Da er de til en viss grad unnskyldt.

Noen blir født blinde, noen døve, noen med feil seksualitet.

''Jeg har ikke kompetanse nok til å vite hva som er den beste behandlingen mot homofili eller S&M.''

Det finnes ikke noen behandlig for dette faktisk ikke er en sykdom.

''Jeg mener slike seksuelle preferanser som homofili i beste fall er en sykdom eller en skavank noen kan bli født med. Da er de til en viss grad unnskyldt.''

Takk for pris for at det er svært få i dagens samfunn med slike antikvariske holdninger.

Dessverre er dette forsatt utbredt blandt dere i KrF.

Gjest Snubleteia
Skrevet

Jeg spurte NHD :)

Da kan du late som jeg er NHD ;-)

Gjest mener nå jeg
Skrevet

Hvis man buret inne de pedofile sammen med de " trangsynte moralistiske idioter" (sitat)så ville jo begge fått en passende straff?

Særdeles effektivt.

''Hvis man buret inne de pedofile sammen med de " trangsynte moralistiske idioter" (sitat)så ville jo begge fått en passende straff?''

Så du mener det er trangsynt og moralistisk å være imot pedofili???

Godt at det fremdeles finnes folk som ønsker å opprettholde en viss moralsk standard, og de må selvsagt ikke bures inne.

Men pedofile, nekrofile og zoofile(?) burde selvsagt bures inne. Og de homofile og S&M-utøvere burde få behandling. Det synes jeg du også burde få, Sør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...