Sør Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Da kan du late som jeg er NHD ;-) *LOL* Godt svart! Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 ''Hvis man buret inne de pedofile sammen med de " trangsynte moralistiske idioter" (sitat)så ville jo begge fått en passende straff?'' Så du mener det er trangsynt og moralistisk å være imot pedofili??? Godt at det fremdeles finnes folk som ønsker å opprettholde en viss moralsk standard, og de må selvsagt ikke bures inne. Men pedofile, nekrofile og zoofile(?) burde selvsagt bures inne. Og de homofile og S&M-utøvere burde få behandling. Det synes jeg du også burde få, Sør. Du skriver: "Så du mener det er trangsynt og moralistisk å være imot pedofili???" Nei, det er jo nettopp derfor jeg foreslo at begge grupper både låses inne sammen. === Jeg mener det er "trangsynt og moralistisk å være imot" homoseksualitet, biseksualitet, samt (konsensuelle og trygge) BDSM-forhold. Og hvis du ikke forstår hvor idiotisk det er å sammenligne de (som er mellom vokne mennesker) med pedofili, zoofili og nekrofili, så er det faktisk du som har problemet. Ikke dem. Du kan like det eller la være. 0 Siter
Gjest DOLine Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 ''Hvis man buret inne de pedofile sammen med de " trangsynte moralistiske idioter" (sitat)så ville jo begge fått en passende straff?'' Så du mener det er trangsynt og moralistisk å være imot pedofili??? Godt at det fremdeles finnes folk som ønsker å opprettholde en viss moralsk standard, og de må selvsagt ikke bures inne. Men pedofile, nekrofile og zoofile(?) burde selvsagt bures inne. Og de homofile og S&M-utøvere burde få behandling. Det synes jeg du også burde få, Sør. ''Og de homofile og S&M-utøvere burde få behandling.'' Hvorfor det? Plager de deg? Tvangsbehandling? Og hva slags behandling er det snakk om helt konkret? 0 Siter
Sør Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 ''Og de homofile og S&M-utøvere burde få behandling.'' Hvorfor det? Plager de deg? Tvangsbehandling? Og hva slags behandling er det snakk om helt konkret? De bør nok legges i håndjern og sånn.... :glis: Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest mener nå jeg Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Du skriver: "Så du mener det er trangsynt og moralistisk å være imot pedofili???" Nei, det er jo nettopp derfor jeg foreslo at begge grupper både låses inne sammen. === Jeg mener det er "trangsynt og moralistisk å være imot" homoseksualitet, biseksualitet, samt (konsensuelle og trygge) BDSM-forhold. Og hvis du ikke forstår hvor idiotisk det er å sammenligne de (som er mellom vokne mennesker) med pedofili, zoofili og nekrofili, så er det faktisk du som har problemet. Ikke dem. Du kan like det eller la være. ''Du kan like det eller la være.'' Nemlig. Jeg liker det ikke, og det må jo jeg få lov til å la være å gjøre. De som hiver seg over andre som har en mening som ikke er populær i tiden, er vel også trangsynte og lite tolerante? Godt vi har frihet til å ytre oss her i landet. Uansett sak. 0 Siter
Gjest DOLine Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 De bør nok legges i håndjern og sånn.... :glis: Med vennlig hilsen Blir vel mer belønning det da... 0 Siter
Gjest DOLine Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 ''Du kan like det eller la være.'' Nemlig. Jeg liker det ikke, og det må jo jeg få lov til å la være å gjøre. De som hiver seg over andre som har en mening som ikke er populær i tiden, er vel også trangsynte og lite tolerante? Godt vi har frihet til å ytre oss her i landet. Uansett sak. Det er faktisk forskjell på å ikke like noe og det å kalle det for sykdom som krever "behandling". 0 Siter
Sør Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 ''Du kan like det eller la være.'' Nemlig. Jeg liker det ikke, og det må jo jeg få lov til å la være å gjøre. De som hiver seg over andre som har en mening som ikke er populær i tiden, er vel også trangsynte og lite tolerante? Godt vi har frihet til å ytre oss her i landet. Uansett sak. Det er forskjell å ikke like noe, og å løgnaktig sidestille homofili med pedofili, for eksempel. 0 Siter
Gjest mener nå jeg Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Det er forskjell å ikke like noe, og å løgnaktig sidestille homofili med pedofili, for eksempel. ''Det er forskjell å ikke like noe, og å løgnaktig sidestille homofili med pedofili, for eksempel.'' Det har jeg da aldri gjort! 0 Siter
Gjest mener nå jeg Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Det er faktisk forskjell på å ikke like noe og det å kalle det for sykdom som krever "behandling". ''Det er faktisk forskjell på å ikke like noe og det å kalle det for sykdom som krever "behandling".'' Men det er da lov til å mene det! Jeg og andre med like meninger bør jo ikke bures inne sammen med pedofile og andre jævler av den grunn? Slik Sør tydeligvis mener... Dette blir for dumt, så jeg gidder ikke å diskutere mer. Vi trangsynte (inkludert deg og Sør) får gå å finne på noe annet nå. :-) 0 Siter
Gjest DOLine Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 ''Det er faktisk forskjell på å ikke like noe og det å kalle det for sykdom som krever "behandling".'' Men det er da lov til å mene det! Jeg og andre med like meninger bør jo ikke bures inne sammen med pedofile og andre jævler av den grunn? Slik Sør tydeligvis mener... Dette blir for dumt, så jeg gidder ikke å diskutere mer. Vi trangsynte (inkludert deg og Sør) får gå å finne på noe annet nå. :-) ''Men det er da lov til å mene det!'' Du har selvfølgelig lov å mene at slike handlinger er "ekle" og "kvalme". Men derifra er det et meget langt steg til å mene at dette er sykdom som bør (tvangs)behandles. Det er helt uakseptabelt. ''Jeg og andre med like meninger bør jo ikke bures inne sammen med pedofile og andre jævler av den grunn?'' Nei, men dere bør tåle å bli fortalt at slike meninger ikke kan aksepteres. 0 Siter
Gjest mener nå jeg Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 ''Men det er da lov til å mene det!'' Du har selvfølgelig lov å mene at slike handlinger er "ekle" og "kvalme". Men derifra er det et meget langt steg til å mene at dette er sykdom som bør (tvangs)behandles. Det er helt uakseptabelt. ''Jeg og andre med like meninger bør jo ikke bures inne sammen med pedofile og andre jævler av den grunn?'' Nei, men dere bør tåle å bli fortalt at slike meninger ikke kan aksepteres. ''Nei, men dere bør tåle å bli fortalt at slike meninger ikke kan aksepteres.'' Nei, det akseptere jeg ikke. At du eller noen andre skal fortelle meg hva jeg skal mene eller ikke. Jeg er like fri som deg. 0 Siter
Gjest DOLine Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 ''Nei, men dere bør tåle å bli fortalt at slike meninger ikke kan aksepteres.'' Nei, det akseptere jeg ikke. At du eller noen andre skal fortelle meg hva jeg skal mene eller ikke. Jeg er like fri som deg. ''Nei, det akseptere jeg ikke. At du eller noen andre skal fortelle meg hva jeg skal mene eller ikke. Jeg er like fri som deg.'' Les hva jeg skriver. Du har tydeligvis litt tungt for det;) 0 Siter
Gjest mener nå jeg Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 ''Nei, det akseptere jeg ikke. At du eller noen andre skal fortelle meg hva jeg skal mene eller ikke. Jeg er like fri som deg.'' Les hva jeg skriver. Du har tydeligvis litt tungt for det;) Hæ? Forklar da... 0 Siter
Gjest DOLine Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Hæ? Forklar da... Frem med teskjeen: Det er forskjell på å mene at noen handlinger er "kvalme" og det å mene at dette er syksom som skal tvangsbehandes. Det første er akseptabelt, det andre er det ikke. 0 Siter
Gjest Ytringsfriheten lenge leve. Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Frem med teskjeen: Det er forskjell på å mene at noen handlinger er "kvalme" og det å mene at dette er syksom som skal tvangsbehandes. Det første er akseptabelt, det andre er det ikke. Begge deler er det lov til å mene. 0 Siter
Gjest DOLine Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Begge deler er det lov til å mene. Nei, dette er diskriminering av friske mennesker som ikke er akseptabelt. 0 Siter
Gjest jjjjjoi Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Nei, dette er diskriminering av friske mennesker som ikke er akseptabelt. Det er alltid lov å mene noe! Noe annet er å omsette det i praksis. 0 Siter
Gjest DOLine Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Det er alltid lov å mene noe! Noe annet er å omsette det i praksis. Ytringsfriheten gir ikke uinnskrenket rett til å hetse andre. 0 Siter
Gjest ytringsfriheten går langt Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Ytringsfriheten gir ikke uinnskrenket rett til å hetse andre. Det er ikke å hetse noen å mene at noe de foretar seg er sykt. Om en går og spytter på folk med SM-klær så er det noe annet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.