Gå til innhold

4 stjernes middag - sandra

Gjest hvilken rase på selma?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken hunderase er selma? teacup puddel eller dvergpuddel eller toypuddel?

Noen som vet?

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Har ikke Sandra ei nettside da? Du finner det sikkert der.

Skrevet

Har ikke Sandra ei nettside da? Du finner det sikkert der.

Jeg har lett på nettet og finner ikke noen riktig side om sandra hvor hunden er nevnt med rasetype annet enn fellesbetegnelsen puddel. Og puddel er jo flere typer.

Så hvis du er flink på søk, så hjelp meg gjerne please!

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Jeg har lett på nettet og finner ikke noen riktig side om sandra hvor hunden er nevnt med rasetype annet enn fellesbetegnelsen puddel. Og puddel er jo flere typer.

På netttsiden hennes sto det ingenting, men ved å søke på 'aandra lyng haugen+selma' så fikk jeg opp mye. I en artikkel ble det henvist til puddelvalpen Selma. Vet ikke om det bare var journalistens vurdering av rase, men min interesse for temaet er dessverre minimal, så søk på det samme som meg, bruk en halvtime elle rmer på å lete igjennom, så finner du kanskje et annet svar. Lykke til!

Skrevet

Jeg ville tippet at hun er en mellompuddel. Dverg/teacup/toy er mye mindre.

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Jeg er ikke flink på søk dessverre. Det tar jo så lang tid også, så jeg gidder ikke plundre med å finne ting jeg er interessert i selv engang, hvis det tar mer enn et kvarter. Så beklager ... Lykke til videre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...