Gjest mamma09 Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Hei. Jeg har en herlig gutt på 6 mnd. Han er god og snill, men jeg sliter med å gå hjemme. Det føles ensomt selv om vi stort sett er ute på noe hver dag, og jeg er veldig glad i ham - men føler at jeg burde være enda mer glad i ham... Er liksom ikke så begeistret som mange andre... Det som bekymrer meg er at han skal "føle" disse følelsene mine.. Vet du om det finnes noe dokumentasjon på slikt? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Jeg synes du skal ta dette med stor ro. Du er kanskje litt mer ærlig med deg selv enn andre mødre :-) 0 Siter
laban Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Det er helt normalt å beholde bakkekontakten og ikke føle seg like lykkelig med permisjonstilværelsen som man får inntrykk av at man burde. Sønnen din har det helt sikkert fint så lenge du klarer å "lese" hvor mye aktivitet og kontakt han har behov for. Han vet ikke at du sier ting inni deg mens du skifter på ham, så lenge du faktisk skifter på ham, for å si det sånn :-) Stol på deg selv, snart blir han mindre avhengig av deg. Prøv å få noen timer fri innimellom, slik at du ikke går på veggen (noe som også er en helt normal følelse). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.