Gjest tunnellsyn? :D Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Min mor har skikkelig problemer med å kjøre i tunneller, selv relativt små. Så hun unngår det så langt hun kan, kjører omveier osv... unngår helst langturer. Er det noe hun kan gjøre for å overvinne denne skrekken? Tror hun får en slags klaustrofobi når hun kjører i tunneller. Jeg takler for så vidt å kjøre i tunneller, i begynnelsen hadde jeg også angst, for å kjøre inni fjellveggen eller motgående biler, følte tunnellen aldri tok slutt... Mulig litt arvelig den angsten. Men jeg har som sagt overvunnet den. Kan hende jeg får problemer i større tunneller, på 2 km eller mer, men kjører daglig i en 1 km lang tunnell, den går faktisk helt fint, selv om jeg av og til tenker på det... Jeg sier til moren min at hun må bare hoppe i det, kjøre i tunnellen når det er lite biler.... men hun vegrer seg. Begge takler forøvrig helt fint å sitte på med noen i tunneller. 0 Siter
serenity777 Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 JEg har samme problem. For meg gjelder det og kjøring på motorvei. Alle steder der det ikke er noe sted å stanse og det er høy fart innvolvert. Jeg løser det med å kjøre omveier. Sikkert ikke lurt, men jeg har hatt noen skikkelige panikkanfall når jeg har prøvd å endre meg, og det var ikke gøy og ha full panikk i 90 km, med biler både foran og bak, og ingen steder å stoppe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.