Gå til innhold

Hastetime Volvat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å må vente i 4 uker for å få time? har fått henvisning fra fastlege!

Eller er det blitt slik der også,at pasienter som ringer selv og betaler cash, kommer først?

lurer litt

Skrevet

Hei,

Det avhenger vel litt av hva du skal ha time for, vil jeg anta?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei,

Det avhenger vel litt av hva du skal ha time for, vil jeg anta?

Med vennlig hilsen

mistet Stemmen for 6 uker siden..skal til Halsspessialist!

Skrevet

mistet Stemmen for 6 uker siden..skal til Halsspessialist!

Det er sikkert mannen din som har ringt dem og bedt om å forsinke innkallingen.

Volvat har vel en viss kapasitet de også. Hvorfor ikke ringe dem og spørre?

Skrevet

Det er sikkert mannen din som har ringt dem og bedt om å forsinke innkallingen.

Volvat har vel en viss kapasitet de også. Hvorfor ikke ringe dem og spørre?

Det har jeg gjort! ...det var da jeg fikk svaret: ca 4 uker å vente!

Fastlegen, skrev Hastetime!

Skrevet

Det har jeg gjort! ...det var da jeg fikk svaret: ca 4 uker å vente!

Fastlegen, skrev Hastetime!

What to do? Velkommen til det norske helsevesen.

Skrevet

Egentlig har jeg ingenting å utsette på Helsevesenet ellers.Har gjennomgått en del operasjoner og Behandlinger og hatt fantastiske leger og pleiere...uten noe ventetid, men det er noen år siden! Undrer meg bare,at Volvat er så trege!

De gangene jeg har bestillt selv, fikk jeg bestandig time med engang!

vennlig hilsen

Skrevet

Dattera mi har vært to ganger på Volvat etter jul og betalt sjøl dvs jeg har betalt og fikk time dagen etter.

Skrevet

Volvat er vel ikke i det norske helsevesenet?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Dattera mi har vært to ganger på Volvat etter jul og betalt sjøl dvs jeg har betalt og fikk time dagen etter.

:0( se der ja! var det ikke det jeg tenkte meg! her er det noe muffens! Bor du i storby?

Caloni Makaroni
Skrevet

Det er til allmennlege at man får time samme dag. Spesialister har ventetid, men for det meste ikke like lang som i det offentlige.

Skrevet

Det er jo forskjell på haste og haste vil jeg tro. Hastetime i denne sammenhengen høres ut som "bør ikke splasseres sist i køen, ses på innen rimelig tid" Da må de som mottar henvisninga prioritere i forhold til hastegrad hos de andre pasientene de skal gi time til. Noen havner sikkert foran deg i køen, og noen havner sikkert bak.

Det står -ikke- øyeblikkelig hjelp. (Da hadde du sikkert blitt sendt til sykehuset uansett)

Det høres jo ikke direkte akutt ut heller da. Det er flere uker siden du mistet stemmen - og nå har den jo kommet tilbake igjen (Det regner jeg i alle fall med siden du skriver at du har ringt og snakket med dem).

Men jeg har ingen problemer med å skjønne det er frustrerende å gå og vente.

Skrevet

Det er jo forskjell på haste og haste vil jeg tro. Hastetime i denne sammenhengen høres ut som "bør ikke splasseres sist i køen, ses på innen rimelig tid" Da må de som mottar henvisninga prioritere i forhold til hastegrad hos de andre pasientene de skal gi time til. Noen havner sikkert foran deg i køen, og noen havner sikkert bak.

Det står -ikke- øyeblikkelig hjelp. (Da hadde du sikkert blitt sendt til sykehuset uansett)

Det høres jo ikke direkte akutt ut heller da. Det er flere uker siden du mistet stemmen - og nå har den jo kommet tilbake igjen (Det regner jeg i alle fall med siden du skriver at du har ringt og snakket med dem).

Men jeg har ingen problemer med å skjønne det er frustrerende å gå og vente.

Får håpe ,at du har rett med dine antagelser:0)

Neida,min Stemme er fremdeles borte dessverre....hvisker! det

kommer noen pipelyder i mellom,ventet i det lengste ..itilfelle det

gikk over av seg selv. Jeg burde ha visst bedre! :o)

Skrevet

:0( se der ja! var det ikke det jeg tenkte meg! her er det noe muffens! Bor du i storby?

ja, bor i oslo

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...