Gå til innhold

Hvor viktig er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Å spise på restauranter?''

Elsker å spise på restaurant, så det må jeg gjøre en gang iblant.

''Bo i en storby?''

Ikke så viktig, men må bo såpass nær at man kan ta en dagstur og shoppe, gå på kino og slike ting.

''Gå på ski?''

Ja, det er viktig. Må gjøre det om vinteren, men trenger ikke å gå _hver uke_, men i alle fall noen ganger i måneden.

''Være på fjellet?''

Ikke så viktig. Men hyggelig om vi får til noen fjellturer i året.

''Ha en hytte?''

Vi har ikke egen hytte, men har tilgang til en hytte og det er koselig. Men ikke viktig.

''Ha et moderne hjem?''

Ikke viktig.

''Gå i teater?''

Ja, viktig å få til et par ganger i året i alle fall. Skulle gjerne ha gjort slike ting oftere.

''Lese bøker?''

Ja, viktig. Men går litt opp og ned med hvor ofte jeg leser.

Men hadde jeg ikke hatt tilgang til bøker, ville livet vært fattigere..

Skrevet

''Å spise på restauranter?'' Ikke viktig, men hyggelig.

'' Bo i en storby?'' Kunne vært morsomt for en begrenset periode, men jeg vil helst bo i Norge, så da er dette utelukket! ;-)

'' Gå på ski?'' Setter pris på at det blir litt skigåing i løpet av vinteren, men ikke veldig viktig

'' Være på fjellet?'' Noe jeg setter pris på, men ikke dødsviktig det heller.

'' Ha en hytte? '' Å være på hytta vår om sommeren er virkelig det gode liv for oss:-)

''Ha et moderne hjem?'' jeg vil ha moderne bekvemmeligheter, både hjemme og på hytta, men moderne i betydningen trendy er ikke viktig.

'' Gå i teater?'' Også her må jeg svare at dette er hyggelig, men ikke superviktig.

'' Lese bøker?'' Viktig!

Skrevet

For meg er det viktig å gjøre ting som gjør meg glad.

Et restaurantbesøk med god mat kan gjøre meg glad. Å bo i en storby gjør meg ikke glad.

Å ha greie ting i heimen gjør meg glad. Dvs. at jeg har råd til å kjøpe de tingene jeg ønsker. (Nå er jeg ganske beskjeden her da...)

Ellers blir jeg nok mest glad når jeg går meg en tur i skogen i deilig vær. Griller ute. Bader i saltvann på en flott sommerdag.

Reiser gjør meg også glad. For da opplever jeg også sol, sommer og saltvann:-)

Og så blir jeg glad når jentungen er glad. Her om dagen kom ho strålende lykkelig hjem fra trening og fortalte at ho hadde fått til noe. Det er virkelig en deilig følelse.

Skrevet

''Å spise på restauranter?''

Ikke veldig viktig, men synes det er fint å kunne gå på date med mannen innimellom.

''Bo i en storby?''

Kunne ikke ha vært mindre viktig, jeg ønsker ikke å bo i by.

''Gå på ski?''

Definitivt ikke:-)

''Være på fjellet?''

Definitivt ikke igjen:-))

''Ha en hytte?''

Nei nei nei:-))

''Ha et moderne hjem?''

Ja, det er ganske viktig for meg:-)

''Gå i teater?''

Det er sikkert moro, men ikke noe jeg har gjort mer enn et par ganger i løpet av livet.

''Lese bøker?''

Trenger jeg egentlig å svare på den? ;-) Dette er vel det viktigste for meg i det du ramser opp:-)

Gjest Raring kanskje
Skrevet

Ingen av de tingene er viktig for meg(men jeg liker å lese bøker).

Ja ,tid med dem jeg er glad i er f.eks enda viktigere for meg. Men de tingene som ble nevnt er dessuten ting som nesten aldri betyr noe for meg. Er bl.a glad i å trimme , men ikke skigåing:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...