Gå til innhold

Hvis du skulle på restaurant i kveld......

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

....og kunne bruke alle de pengene du ville. Hva ville du bestilt?

Jeg ville aller helst spist sammen med min gode venn. Vi skulle tatt oss en aperitif først mens vi gjennomførte bestillingen. Da ville jeg hatt hummer til forrett med ditto hvitvin. Siden lammefilet, rosa innerst, med tilhørende grønnsaker og tynn saus. Til dette en rødvinsflaske på deling som jeg ikke vet merket på. Til slutt kaffe avec og muligens en god kake.

Etterpå ville han hjelpet meg på med kåpe og vi ville leid hverandre ut i en drosje.

Det er lov å drømme når han er langt vekk og jeg skal reise slik at jeg ser han ikke før en eller annen gang i mars:-)

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Line

9

• Lillemus

7

• mariaflyfly

6

• Alana

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ikke langt unna min drømmekveld...
Skrevet

Det der hørtes da ut som en perfekt kveld :) Jeg kunne gjerne tatt samme meny, med unntak av desserten. Jeg ville helst hatt en modnet blåmuggost med fikenmarmelade etter det deilige lammet jeg, og en god portvin til :)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg ville bedt kokken sette sammen et antall retter av de beste råvarene han hadde på kjøkkenet! :-)

Menyen din hørtes ikke så verst ut den heller, da.

Skrevet

Da hadde jeg og min kjære vært på Big Horn.

Forrett hadde vi bestilt hvitløksgratinerte reker.

Hovedmeny pepperbiff med gratinerte poteter.

1 flaske god rødvin

Dessert hadde vært Kaffeis i Baileys / Irish Cream likør

*sukk* :-)

Skrevet

jeg ville vært på en skalldyr-restaurant. Elsker skalldyr..

Ville hatt scampi til forrett, og kamskjell og kanskje kreps til hovedrett.mmmmm...

og hvitvin å drikke ved siden av :)

Skrevet

Da hadde jeg og min kjære vært på Big Horn.

Forrett hadde vi bestilt hvitløksgratinerte reker.

Hovedmeny pepperbiff med gratinerte poteter.

1 flaske god rødvin

Dessert hadde vært Kaffeis i Baileys / Irish Cream likør

*sukk* :-)

Åhr, Big horn, dit ville jeg også gått! :0)

Skrevet

Åhr, Big horn, dit ville jeg også gått! :0)

Er det bare jeg som ikke skjønner den store Big Horn-entusiasmen? Altså, det er god nok mat der. Likevel er det veeeldig mange andre steder jeg heller ville spist! Tilbehøret på Big Horn er jo så kjedelig :-p

Men smaken er som baken! :-)

Gjest segunda
Skrevet

Er det bare jeg som ikke skjønner den store Big Horn-entusiasmen? Altså, det er god nok mat der. Likevel er det veeeldig mange andre steder jeg heller ville spist! Tilbehøret på Big Horn er jo så kjedelig :-p

Big Horn er ikke det første stedet jeg tenker heller, men det er god mat der. Jeg har ikke noe spesielt sted i tankene, men det er lyst og romantiskt:-) En fransk inspirert med god service.

Skrevet

Ja, jeg kunne godt ha hatt litt tilbehør.

Vi spiser veldig sjeldent ute, så vi har ikke prøvd ut så mange plasser...

:0)

Skrevet

Ja, jeg kunne godt ha hatt litt tilbehør.

Vi spiser veldig sjeldent ute, så vi har ikke prøvd ut så mange plasser...

:0)

Altså, dette var ikke ment spesielt til deg (men det skjønte du sikkert ;-)). Det var bare flere som nevnte Big Horn, og det er det ofte når man snakker om gode restauranter!

Så, overhodet ikke noe galt med Big Horn. Jeg er bare litt overrasket over den generelle voldsomme begeistringen :-)

Skrevet

Altså, dette var ikke ment spesielt til deg (men det skjønte du sikkert ;-)). Det var bare flere som nevnte Big Horn, og det er det ofte når man snakker om gode restauranter!

Så, overhodet ikke noe galt med Big Horn. Jeg er bare litt overrasket over den generelle voldsomme begeistringen :-)

Å ja, jeg skjønte det.

Ville bare begrunne min begeistring. Hihi! :0)

Skrevet

Å ja, jeg skjønte det.

Ville bare begrunne min begeistring. Hihi! :0)

Jeg har stor sans for begeistrede folk :-D

Skrevet

Jeg har stor sans for begeistrede folk :-D

Hehe, godt å høre, det har jeg også. :0)

Gjest Elextra
Skrevet

''Så, overhodet ikke noe galt med Big Horn. Jeg er bare litt overrasket over den generelle voldsomme begeistringen :-)''

Helt enig. Kan være godt med en god biff, men jeg ville aldri gått på Big Horn om jeg kunne velge restaurant fritt.

Gjest Elextra
Skrevet

jeg ville vært på en skalldyr-restaurant. Elsker skalldyr..

Ville hatt scampi til forrett, og kamskjell og kanskje kreps til hovedrett.mmmmm...

og hvitvin å drikke ved siden av :)

Nam!

Gjest Elextra
Skrevet

Big Horn er ikke det første stedet jeg tenker heller, men det er god mat der. Jeg har ikke noe spesielt sted i tankene, men det er lyst og romantiskt:-) En fransk inspirert med god service.

http://www.brasseriefrance.no/

Skrevet

I kveld? Da hadde vi nok vært på en koselig, lokal restauant som serverer verdens beste kylling i sursøt saus! Mmmm... Og med en sjokoladefondant til dessert. :o)

Jeg har lovt å ta ham med ut og spise ved neste lønning så vi får se om vi går dit tenker jeg. :o)

Skrevet

I kveld? Da hadde vi nok vært på en koselig, lokal restauant som serverer verdens beste kylling i sursøt saus! Mmmm... Og med en sjokoladefondant til dessert. :o)

Jeg har lovt å ta ham med ut og spise ved neste lønning så vi får se om vi går dit tenker jeg. :o)

Og det er hvor? To rom? Der har de i alle fall den desidert nydeligste maten jeg har smakt i Norge! :)

Skrevet

Gourmet mat er ikke noe for meg. Men en god pizza hadde gjort seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...