Gå til innhold

Hvis du skulle på restaurant i kveld......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er hvor? To rom? Der har de i alle fall den desidert nydeligste maten jeg har smakt i Norge! :)

Jeg er ikke i byen i kveld så da hadde det blitt en liten restaurant her jeg er nå og jeg tenkte jeg ikke skulle nevne den ved navn i tilfelle noen her er lokalkjente. :o)

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Line

9

• Lillemus

7

• mariaflyfly

6

• Alana

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Og det er hvor? To rom? Der har de i alle fall den desidert nydeligste maten jeg har smakt i Norge! :)

To rom og kjøkken har vidunderlig mat! Kokken på den restauranten jeg snakker om har forøvrig jobbet der tidligere. :o)

Skrevet

Jeg er ikke i byen i kveld så da hadde det blitt en liten restaurant her jeg er nå og jeg tenkte jeg ikke skulle nevne den ved navn i tilfelle noen her er lokalkjente. :o)

Hehe... 'rait ;) Jeg kan forøvrig virkelig anbefale To rom og kjøkken, dersom du noen gang skulle finne på å spise på en ganske dyr restaurant i Trondheim :)

Skrevet

Hehe...jeg så ikke at du allerede hadde kommentert den restauranten :)

Har du noen gode forslag til en koselig kafé i byen, da? Jeg ender alltid opp på de samme stedene, og har lyst på litt variasjon... Tulla Fischer, Choco Boco, Bare blåbær på Solsiden, Dromedar (som jeg egentlig ikke liker noe særlig), og Jordbærpikene på Tr.heim torg...

Skrevet

Har du noen gode forslag til en koselig kafé i byen, da? Jeg ender alltid opp på de samme stedene, og har lyst på litt variasjon... Tulla Fischer, Choco Boco, Bare blåbær på Solsiden, Dromedar (som jeg egentlig ikke liker noe særlig), og Jordbærpikene på Tr.heim torg...

Dromedar har jo verdens beste kaffe, da. ;)

Jeg synes Mormors stue er veldig koselig. Og Ni Muser. :)

Skrevet

Er det bare jeg som ikke skjønner den store Big Horn-entusiasmen? Altså, det er god nok mat der. Likevel er det veeeldig mange andre steder jeg heller ville spist! Tilbehøret på Big Horn er jo så kjedelig :-p

Men smaken er som baken! :-)

Helt enig. Biffens svar på MacDonald's.

Skrevet

*Hahahahahaha* Tro meg - jeg er ikke den personen du spør om koselige kafeer... :o)

Skrevet

''Jeg synes Mormors stue er veldig koselig. Og Ni Muser. :)''

Mormors stuer er kjempefin!!! Ni Muser holder jeg meg unna etter at jeg lå og spøy i 7,5 strake timer etter å ha spist ostekake der... Lokalene er heller ikke det spor trivelige synes jeg.

Skrevet

''Jeg synes Mormors stue er veldig koselig. Og Ni Muser. :)''

Mormors stuer er kjempefin!!! Ni Muser holder jeg meg unna etter at jeg lå og spøy i 7,5 strake timer etter å ha spist ostekake der... Lokalene er heller ikke det spor trivelige synes jeg.

De har pussa opp der, og det har blitt veldig koselig, synes jeg. Men jeg har alltid likt meg der. Perfekt sted å drikke øl på en fredagskveld. Og bakgården der er kjempefin om somemren. Men jeg liker generelt ikke ostekake, da. Så jeg skal ikke gå god for den. ;)

Glemte forresten å nevne Skydsstasjonen på Bakklandet. Den seiler vel egentlig opp som min absolutte favoritt. Og så ligger det en knallkoselig liten plass i en bakgate midt mellom Bakke bru og Solsida. En nydelig uteserveringsplass om sommeren. Stille og rolig og veldig hyggelig. Men jeg husker ikke hva den heter.

Skrevet

Mormors er koselig, men jeg forbinder det helst med billig øl og vin, tidlig på kvelden før en bytur... ;) Og Ni Musér... er ikke det i Bispegata? Er det noe koselig der da? Ser for meg type kunstnermiljø med veldig høyt under taket og kalde lokaler...hmm...

Skrevet

De har pussa opp der, og det har blitt veldig koselig, synes jeg. Men jeg har alltid likt meg der. Perfekt sted å drikke øl på en fredagskveld. Og bakgården der er kjempefin om somemren. Men jeg liker generelt ikke ostekake, da. Så jeg skal ikke gå god for den. ;)

Glemte forresten å nevne Skydsstasjonen på Bakklandet. Den seiler vel egentlig opp som min absolutte favoritt. Og så ligger det en knallkoselig liten plass i en bakgate midt mellom Bakke bru og Solsida. En nydelig uteserveringsplass om sommeren. Stille og rolig og veldig hyggelig. Men jeg husker ikke hva den heter.

Ikke spør meg - du er myyyye mer bevandret i Trondheims kafeliv enn meg! :o)

Skrevet

*Hahahahahaha* Tro meg - jeg er ikke den personen du spør om koselige kafeer... :o)

Hehe... jeg burde heller spørre deg om ei god bok, ja? ;)

Skrevet

Hehe... jeg burde heller spørre deg om ei god bok, ja? ;)

*Nikker* Du vil få et bedre svar på spørsmål om en god bok enn om en koselig kafe ja. :o)

Skrevet

De stedene er fine for øldrikking, men for kaffe og venninneskravling...? Prøv å finn ut hva den lille plassen heter da, jeg elsker å oppdage nye steder...

Skrevet

Mormors er koselig, men jeg forbinder det helst med billig øl og vin, tidlig på kvelden før en bytur... ;) Og Ni Musér... er ikke det i Bispegata? Er det noe koselig der da? Ser for meg type kunstnermiljø med veldig høyt under taket og kalde lokaler...hmm...

Jo, det er vel Bispegata? På hjørnet der, rett ved domkirka? Jeg synes det er en utrolig koselig bakgård om sommeren. :)

Skrevet

Mellom Bakke Bru og solsiden... og i ei bakgate?! Det er jo bare ei gate som går mellom der, der bussen kjørte før den flotte skulpturen kom i rundkjøringa, og rundkjøringa ble tatt i bruk...

Er det noen serveringssteder i Dokkgata, da?

Skrevet

Jo, det er vel Bispegata? På hjørnet der, rett ved domkirka? Jeg synes det er en utrolig koselig bakgård om sommeren. :)

Åkei, får sjekke innom i løpet av sommeren. Selve lokalene har jeg vært inne i et par ganger, og synes å huske det var nakent, veldig lyst og veldig høyt under taket. Ikke noe koselig. Bakgården er sikkert mye bedre :)

Skrevet

Mellom Bakke Bru og solsiden... og i ei bakgate?! Det er jo bare ei gate som går mellom der, der bussen kjørte før den flotte skulpturen kom i rundkjøringa, og rundkjøringa ble tatt i bruk...

Er det noen serveringssteder i Dokkgata, da?

Ja, det er vel Dokkgata det heter, tror jeg. Ørens, eller noe sånt? Jeg har ikke vært inne der, bare drukket pils i sola ute ;)

Skydsstasjonen på Bakklandet er veldig, veldig koselig, da. :)

Skrevet

Ikke spør meg - du er myyyye mer bevandret i Trondheims kafeliv enn meg! :o)

Hehe, jeg har visst drukket mye kaffe (og utepils!) i Trondheim. :)

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe, jeg har visst drukket mye kaffe (og utepils!) i Trondheim. :)

Ja, nå ble det vel mye Trondheim her!

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...