Gå til innhold

Hvis du skulle på restaurant i kveld......

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Line

9

• Lillemus

7

• mariaflyfly

6

• Alana

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Dit ville jeg gått, tror jeg:-) Mannen min drømmer om bouillabaissen deres...

Ja, den er god!

Men det er lenge siden jeg smakte den... var vel tilbake i Touch of France-tiden.

Skrevet

Ja, den er god!

Men det er lenge siden jeg smakte den... var vel tilbake i Touch of France-tiden.

''Men det er lenge siden jeg smakte den... var vel tilbake i Touch of France-tiden.''

Samme her... Blir ikke så ofte vi er på restaurant for tiden.

Gjest Elextra
Skrevet

''Men det er lenge siden jeg smakte den... var vel tilbake i Touch of France-tiden.''

Samme her... Blir ikke så ofte vi er på restaurant for tiden.

For sjelden her også.

Er mye på restaurant i feriene, men er ikke helt oppdatert når det gjelder restauranter i Oslo lenger.

Skrevet

De har pussa opp der, og det har blitt veldig koselig, synes jeg. Men jeg har alltid likt meg der. Perfekt sted å drikke øl på en fredagskveld. Og bakgården der er kjempefin om somemren. Men jeg liker generelt ikke ostekake, da. Så jeg skal ikke gå god for den. ;)

Glemte forresten å nevne Skydsstasjonen på Bakklandet. Den seiler vel egentlig opp som min absolutte favoritt. Og så ligger det en knallkoselig liten plass i en bakgate midt mellom Bakke bru og Solsida. En nydelig uteserveringsplass om sommeren. Stille og rolig og veldig hyggelig. Men jeg husker ikke hva den heter.

''Og så ligger det en knallkoselig liten plass i en bakgate midt mellom Bakke bru og Solsida. En nydelig uteserveringsplass om sommeren. Stille og rolig og veldig hyggelig. Men jeg husker ikke hva den heter.''

Det skulle vel gjerne være Ørens Kro kanskje?

Skrevet

Dromedar har jo verdens beste kaffe, da. ;)

Jeg synes Mormors stue er veldig koselig. Og Ni Muser. :)

Han som drev kafé hjemme hos seg selv da, har han gitt seg? På Bakklandet, mot elva, i nærheten av Bybroa?

Skrevet

Ja, nå ble det vel mye Trondheim her!

;)

Du må ta deg en tur! ;-)

Skrevet

Da hadde jeg tatt en 7-retters på Refsnes Gods. De har alltid nydelig mat.

Eller tapas på Escalon i Bergen:-)

Skrevet

Se under profilerte, her:

http://generator.firmanett.no/(nqsava45qyt2dsbyq5gzbxmm)/generator.aspx?PID=10083&M=0

Kanskje det kommer opp navn på det du tenkte på

Takk!

Kom på navnet etter at innlegget var skrevet; Kafe Gåsa het den (han hadde gjess i hagen så vidt jeg husker).

Står ikke på sida du linket opp, så da er det vel historie.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...