Gå til innhold

Fra Oslo til Lillesand uten bil, hvordan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kanskje tenkt meg en tur til Lillesand i sommer. Ser at det ikke går noen tog dit. Jeg foretrekker tog så langt som mulig, da jeg har lett for å bli reisesyk. Hva er den beste veien dit? og hvor mye tror dere reisen koster?

Gjest lykke til
Skrevet

Det går også tog fra oslo til arendal. Derfra kan du kjøre siste stykket med buss til lillesand. Det tar ca. 35 min.

Skrevet

Det går også tog fra oslo til arendal. Derfra kan du kjøre siste stykket med buss til lillesand. Det tar ca. 35 min.

takk for tipset:)

Gjest tvedestrand
Skrevet

Hvis du velger tog, så svarer det seg nok å ta toget til Kristiansand og buss derfra til Lillesand (ca 20 min). Det går ikke tog direkte til Arendal. Jeg ville imidlertid gått for buss.

Skrevet

Hvis du velger tog, så svarer det seg nok å ta toget til Kristiansand og buss derfra til Lillesand (ca 20 min). Det går ikke tog direkte til Arendal. Jeg ville imidlertid gått for buss.

Det går tog til Arendal, men jeg må bytte et sted underveis forsto jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...