Gjest Ingrid94 Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 I de siste månedene har jeg merket rare følelser når jeg går inn i rom med mange folk, føler at de dømmer meg og jeg har virkelig ikke lyst å se andre inn i øynene. Føler at alt er helt feil med meg og jeg klarer ikke helt å gå skikkelig noen ganger. Liker ikke å være sammen med for mange folk kun de som kjenner meg skikkelig. Har litt problemmer med å f.eks ha framføringer eller snakke høyt i grupper. Disse følelsene får jeg av og til i klasserommet og gjerne på konserter eller andre sammenkomster. Snakker gjerne ikke så mye med andre, er helst venninene mine som gjør det. Har blitt mobbet endel på barneskolen og føler kanskje at det kan ha noe med det å gjøre, men er ikke helt sikker. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Ja, dette er sosial angst. Med en dyktig psykolog er det mulig å endre mye på 12 samtaler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.