Gå til innhold

Frustrerte Fruer i reprise???

Anbefalte innlegg

Gjest delillos
Skrevet

Jepp, lørdag kveld på Zebra. Husker ikke akkurat når.

Gjest kinelle
Skrevet

Tv2 Zebra lørdag 20.50 - 21.40

glemt den jeg også, så lykkelig for at det finnes repriser ;o)

Skrevet

Er så glad for at jeg har kjøpt meg harddiskopptager:-)

Skrevet

Er så glad for at jeg har kjøpt meg harddiskopptager:-)

har harddisk opptager jeg og, og slik GET i veggen:o))

Men det hjelper lite når jeg glemmer hele programmet... Da glemmer jeg jo og ta opp og:o))

Reprisen på lørdag kveld er nok ikke aktuell her i huset, men DA kan jeg bruke opptageren vet du, og DET er BRA!

Skrevet

Tv2 Zebra lørdag 20.50 - 21.40

glemt den jeg også, så lykkelig for at det finnes repriser ;o)

Jippiiii, tusen takk for svaret... Jeg MÅ ha med meg fruene altså!

Skrevet

Men det hjelper lite når jeg glemmer hele programmet... Da glemmer jeg jo og ta opp og:o))

Reprisen på lørdag kveld er nok ikke aktuell her i huset, men DA kan jeg bruke opptageren vet du, og DET er BRA!

Ja ikke sant? Og du har kanskje mulighet for serieopptak også, da kan du jo bare sette på det, så tar den opp alle episodene og du slipper å tenke noe mer på det;-)

Gjest kinelle
Skrevet

ja reprisen er ikke aktuell her heller, men takk og lov for getboksen. Den er genial!

Men, det er en ting jeg lurer på. Når man setter på serieopptak, kan man på noen måte stille den inn slik at den bare tar opp sesongens episoder og ikke ørten repriser diverse andre dager.

Tror ikke dette gjelder Fruene, men mange andre serier sender jo sesongens episode èn kveld og masse repriser ellers i uken. Er et kaos å rydde opp og beholde de riktige episodene. Må rydde hyppig ellers er løpet kjørt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...