Gå til innhold

Anonym blogg?

Gjest Hvordan gjør man det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å ha en anonym blogg, uten for mye reklame eller dilldall på. Noen tips?

Siden jeg tror den kommer til å bli en sukses(haha) som jeg kan tjene penger på tror jeg det vil være best å kjøpe et eget domene. Men det blir vel vanskelig å være anonym da?

Gjest hvordan gjør man
Skrevet

Unnskyld at jeg spør, jeg kan ikke nok om dette. Men lurer bare på hvordan man tjener penger på en blogg? Er det ved å selge produkter? Eller er det ved å ha reklame på den?

Skrevet

Unnskyld at jeg spør, jeg kan ikke nok om dette. Men lurer bare på hvordan man tjener penger på en blogg? Er det ved å selge produkter? Eller er det ved å ha reklame på den?

Jeg er nok ikke den rette til å spørre om det. De aller fleste tjener nok ikke noe særlig heller. Blant annet Trine Grung som mener hun har Norges mest leste blogg, skrev en gang at hun ikke tjente noe særlig. Du kan nok finne noen tips likevel ved å google: Hvordan tjene penger på blogg

Skrevet

Man tjener penger på reklame. Noen blogger blir lest av utrolig mange og det er disse bloggerene som kan tjene penger på firmaer som ønsker å reklamere på sidene deres. Bloggen til Voe er Norges mest leste blogg:

http://voe.blogg.no/

En svensk jente som kaller seg blondinbella var en av de første jeg hørte om som tjente godt på bloggen sin. I tillegg til reklamepenger fikk hun tilsendt massevis av gratis produkter som hun skulle teste og skrive om i bloggen sin, altså en annen måte å reklamere på.

http://blondinbella.se/

Disse jentene er ofte svært unge og liker jo alt de får tilsendt. Norske Voe er bare 14 år, men tenk for en markedsverdi hun har! Det sies hun har 70 000 lesere/treff hver dag, dvs flere enn mange nettaviser har. Det er egentlig litt patetisk at ungjenter som knapt har kommet i puberteten kan ha så stor innvirkning på så mange. Tenk deg alle jentene som leser disse bloggene og MÅ ha en sånn rettetang, løshår og hva det nå er alt sammen de får tilsendt.

Skrevet

Du kan være anonym på en hvilken som helst blogg, så lenge du ikke ønsker å legge ut navnet ditt eller bilde av deg selv. Den vanligste måten å tjene penger på en blogg er gjennom reklame. Hvordan ellers har du tenkt å tjene penger? Skal du selge produkter kan du naturligvis ikke være anonym.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...