Gå til innhold

smerter i kjeve..

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan det ha noe sammenheng med smerter i skuldre?

hatt verking fra kjeven og ned til skuldra idag.. går det noe nerver der tro?

En irriterende smerte..

Skrevet

Smerter i det området har lett for å spre seg. Så det kan være kjevesmerter som er årsaken til skuldersmerter, eller omvendt.

Har du kanskje en tendens til "å bite tenna sammen" eller å gnisse tenner i søvne? Dette føler gjerne til smerter som stråler utover.

Selv trengte jeg en biteskinne for å få litt lindring med dette problemet.

Skrevet

Smerter i det området har lett for å spre seg. Så det kan være kjevesmerter som er årsaken til skuldersmerter, eller omvendt.

Har du kanskje en tendens til "å bite tenna sammen" eller å gnisse tenner i søvne? Dette føler gjerne til smerter som stråler utover.

Selv trengte jeg en biteskinne for å få litt lindring med dette problemet.

ja gnisser mye tenner om nettene. Gjort det siden jeg var liten..

føler meg veldig anspent i nakke og skuldre :/:/

Skrevet

jeg finner ikke igjen tråden din ang gave til kjæresten din så jeg tar det her. Har du funnet ut av det? Har tenkt litt på det, men det er vanskelig. Konsert eller noe da?

Skrevet

jeg finner ikke igjen tråden din ang gave til kjæresten din så jeg tar det her. Har du funnet ut av det? Har tenkt litt på det, men det er vanskelig. Konsert eller noe da?

jeg fant ikke ut noe, så det ble at jeg ga penger.. hehe.. veldig kjedelig men.. jeg er utrolig dårlig på å finne på gaver til folk.. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...