Gå til innhold

Kjæresten min vil slutte forholdet...

Anbefalte innlegg

Gjest jeg veier en del for mye
Skrevet

....jeg vil beholde han. Ifølge det jeg har lest på dol i det siste så ville slankekur være det som skal til, men for å være ærlig så tror jeg ikke at han kommer tilbake pga. noen kilo mindre.

Jeg kommer til å få han tilbake med hjernekapasiteten;-) Jeg gråter av fortvilelse nå.

Gjest vær fornøyd slik du er
Skrevet

Er en mann som kun vil ha en lekker kropp og ikke "deg" noe å satse på da?

Er han virkelig glad i deg så er han det om du har noen ekstra kilo eller ikke. Din personlighet burde telle mer.

Skrevet

Hvorfor vil du være i et forhold med en mann som ikke vil ha deg? Det må da være enormt nedverdigende?

Husker jeg tenkte tanken selv da eksen gjorde det slutt og kom til at jeg ikke var interessert i å være i et forhold med en mann som var der fordi jeg tryglet og ba om det og ikke fordi han elsket meg.

Skrevet

Så du mener at det som blir skrevet på dol er en fasit du skal måtte følge? Eller det det kjæresten din som har skrevet på DOL?

Uansett, hvis han vil ha deg når du veier mindre, er han strengt tatt ikke noe å samle på... Enten så elsker han _deg_ eller så gjør han det ikke.

Skrevet

Nå skal ikke noen kilo være en make it or break it for et forhold, og jeg vet ikke bakgrunnen for at du har lagt på deg.

For meg er fedme usexy, ikke bare utseendemessig, men det viser en mangel på respekt både for partneren og en selv. Litt: Jeg driter i hvordan jeg ser ut, du får elske meg som jeg er-holdning.

Det underlige er at de fleste damene trimmer seg opp og ser fantastiske ut _etter_ at de har mistet sin partner. De vet at dersom de vil ha suksess på sjekkemarkedet så må de se bra ut. Hadde de kanskje tenkt det samme når de var _i_ forholdet, så hadde de kanskje sluppet skilsmissen?

Lillemus sa det veldig bra en gang for lenge siden. DOLspørsmålet var: Vil du elske din kjære dersom vedkommende ble feit? Hun svarte ja, men at hun nok ikke ville være like tiltrukket av kjæresten dersom han ble feit.

Et forhold består både av fysisk og psykisk tiltrekking. Forsvinner det fysiske så vil forholdet lide.

Det jeg skriver over gjelder forsåvidt for feite mannfolk også. Det finnes også en underlig synergi i enkelte forhold der det tilsynelatende inngås en stilltiende avtale om at begge skal gi faen. Er den ene bælfeit, så er den andre det også.

Det er ikke lykken å være slank, men det hjelper.

nick, BMI 27,1.

Skrevet

Nå skal ikke noen kilo være en make it or break it for et forhold, og jeg vet ikke bakgrunnen for at du har lagt på deg.

For meg er fedme usexy, ikke bare utseendemessig, men det viser en mangel på respekt både for partneren og en selv. Litt: Jeg driter i hvordan jeg ser ut, du får elske meg som jeg er-holdning.

Det underlige er at de fleste damene trimmer seg opp og ser fantastiske ut _etter_ at de har mistet sin partner. De vet at dersom de vil ha suksess på sjekkemarkedet så må de se bra ut. Hadde de kanskje tenkt det samme når de var _i_ forholdet, så hadde de kanskje sluppet skilsmissen?

Lillemus sa det veldig bra en gang for lenge siden. DOLspørsmålet var: Vil du elske din kjære dersom vedkommende ble feit? Hun svarte ja, men at hun nok ikke ville være like tiltrukket av kjæresten dersom han ble feit.

Et forhold består både av fysisk og psykisk tiltrekking. Forsvinner det fysiske så vil forholdet lide.

Det jeg skriver over gjelder forsåvidt for feite mannfolk også. Det finnes også en underlig synergi i enkelte forhold der det tilsynelatende inngås en stilltiende avtale om at begge skal gi faen. Er den ene bælfeit, så er den andre det også.

nick, BMI 27,1.

Enig med deg! Eksen min var lat, spiste usunt, røyka med begge henda, og skydde alt som helt sportslige sysler.. Vi begynte på treningsstudio sammen, der var han to ganger på et år, jeg to - tre ganger i uka.. Han fikk håndtak, tjukk rumpe og mage.. ikke veldig sexy nei. Hjalp lite at vi vokste fra hverandre mentalt også. Orket ikke tanken på sex med han.

Etter det ble slutt har han begynt å trene og ta sol, så nå er han den hunken! Kunne han ikke tatt litt bedre vare på utseende da vi var sammen da? Det hadde nok endt med brudd uansett men.. Jeg sa det til han at det er trist å se at han lar seg selv forfalle, og da fikk jeg til svar at "jeg trenger ikke tenke på hvordan jeg ser ut, for jeg har jo deg"..

Kropp og utseende er ikke alt, men det går an å gjøre seg litt fin for partneren sin. Jeg pynter med for samboern min, selv om jeg går i joggebukse på kvelden stort sett.. Vil jo ikke at han skal synes jeg ser ut som en dass..

Skrevet

nick, BMI 27,1.

Siden ingen andre sier det, så får jeg si det selv: Dette var et glimrende innlegg, nick! Nesten genialt skrevet! Fullt av visdom!

God helg!

Skrevet

Enig med deg! Eksen min var lat, spiste usunt, røyka med begge henda, og skydde alt som helt sportslige sysler.. Vi begynte på treningsstudio sammen, der var han to ganger på et år, jeg to - tre ganger i uka.. Han fikk håndtak, tjukk rumpe og mage.. ikke veldig sexy nei. Hjalp lite at vi vokste fra hverandre mentalt også. Orket ikke tanken på sex med han.

Etter det ble slutt har han begynt å trene og ta sol, så nå er han den hunken! Kunne han ikke tatt litt bedre vare på utseende da vi var sammen da? Det hadde nok endt med brudd uansett men.. Jeg sa det til han at det er trist å se at han lar seg selv forfalle, og da fikk jeg til svar at "jeg trenger ikke tenke på hvordan jeg ser ut, for jeg har jo deg"..

Kropp og utseende er ikke alt, men det går an å gjøre seg litt fin for partneren sin. Jeg pynter med for samboern min, selv om jeg går i joggebukse på kvelden stort sett.. Vil jo ikke at han skal synes jeg ser ut som en dass..

Smart dame! Det er ikke PK, men smart.

Gjest noen folk altså...
Skrevet

Hva skjer den dagen du har født barn og ikke får tilbake din opprinnelige kropp? Skal han gi deg dårlig samvittighet og selvfølelse da også? Hva om du får en sykdom som gjør det vanskelig å holde vekta?

Ja, det er fint med en partner som har en pen kropp, men det finnes grunner til at ikke alle har det. Er det latskap kan jeg skjønne grunnen, for da er det også livsstilen mellom partene som er ulik.

Skrevet

nick, BMI 27,1.

''Lillemus sa det veldig bra en gang for lenge siden. DOLspørsmålet var: Vil du elske din kjære dersom vedkommende ble feit? Hun svarte ja, men at hun nok ikke ville være like tiltrukket av kjæresten dersom han ble feit.''

Jøss - som du husker da!

Joda, jeg mener det fremdeles. Jeg hadde jo elsket ham like høyt, men det er ikke sikkert jeg hadde tent like mye på ham og jeg hadde definitivt vært redd for helsa hans og hadde nok gjerne sett han hadde gått ned i vekt av helsemessige årsaker.

Gjest Alt er ikke som det ser ut som
Skrevet

nick, BMI 27,1.

Har du tenkt på at disse damene som trimmer og slanker seg når de skiller seg, kanskje også har det bedre da, enn det de hadde i ekteskapet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...