Gå til innhold

Mette-Marit er sykmeldt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, det må være hardt arbeid å være en del av kongefamilien...

candyqueen_83
Skrevet

Jeg tror faktisk de kan ha det ganske tøft jeg. De har nok andre oppgaver i hverdagen enn å reise rundt på representasjonsreiser også.

Skrevet

Jeg tror faktisk de kan ha det ganske tøft jeg. De har nok andre oppgaver i hverdagen enn å reise rundt på representasjonsreiser også.

Ja sikkert mange tunge løft...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Sykemelding har svært lite med hardt arbeid å gjøre.

Skrevet

Det kan jo tenkes at du ikke helt vet hva arbeidsdagen hennes består av :)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg så "nyheten" om MMs sykmelding på dagbladet.no, og stusset litt over linken til artikkelen om at 100% sykmelding kun skulle brukes unntaksvis, midt i artikkelen :-).

Når det er sagt, synes jeg ikke det er opp til oss hverken å si noe om hvor hard hennes jobb er eller hvor syk hun evt. er.

Skrevet

Ja sikkert mange tunge løft...

De sa da de meldte det i NRK i går at det skyldtes slitasjeskader i nakken. Det har jeg selv, og fikk det nesten like tidlig som MM. Med meg hadde det en hel del med at jeg var litt krum i ryggen (ble tidlig høy og vant til å "dukke" meg for ikke å rage opp over de andre), mens jeg samtidig strakk halsen og løftet hodet for ikke direkte å gå og glo ned i bakken. Slitasjeskader i nakken gjør satans vondt! Og du har det resten av livet og må trene mye for å holde ryggen i orden.

Nå har jo så mange på Dol akket og bært seg over MMs dårlige holdning. Så får dere trekke noen slutninger, da, og ikke bare bare jabbe i vei som de kjerringene et par av dere er.

Og nei, jeg er ikke spesielt interessert i kongefamilien.

Skrevet

Dette er et ikke-tema etter min oppfatning, mao. dette har vi ingenting med.

Gjest segunda
Skrevet

Det betyr at hun er syk og har ingenting med hennes arbeid å gjøre. Jeg blir sjokkert over holdningen du viser her.

Skrevet

Man kan altså ikke bli syk eller skadet hvis man er en del av kongefamilien? Og tror du virkelig at all sykdom eller skade er pga jobben? Ærlig talt, dette er da utelukkende for å rakke ned på MM, og det finner jeg rett og slett usmakelig...

-På Dol av og til
Skrevet

Dette er et ikke-tema etter min oppfatning, mao. dette har vi ingenting med.

Nemlig!!

-På Dol av og til
Skrevet

Klart det. Tror de flest av oss har det veldig fint sammenlignet med Mette Marit og fam.

Skrevet

Det betyr at hun er syk og har ingenting med hennes arbeid å gjøre. Jeg blir sjokkert over holdningen du viser her.

Enig

Skrevet

Jeg så "nyheten" om MMs sykmelding på dagbladet.no, og stusset litt over linken til artikkelen om at 100% sykmelding kun skulle brukes unntaksvis, midt i artikkelen :-).

Når det er sagt, synes jeg ikke det er opp til oss hverken å si noe om hvor hard hennes jobb er eller hvor syk hun evt. er.

''og stusset litt over linken til artikkelen om at 100% sykmelding kun skulle brukes unntaksvis, midt i artikkelen :-).''

He he, det la jeg merke til også :-) Men det er nok bare nettavisenes iver etter å linke til alt mulig annet...;-)

Skrevet

''og stusset litt over linken til artikkelen om at 100% sykmelding kun skulle brukes unntaksvis, midt i artikkelen :-).''

He he, det la jeg merke til også :-) Men det er nok bare nettavisenes iver etter å linke til alt mulig annet...;-)

De linker tilsvarende de gangene de har omtalt sykemeldingen til kona til Stoltenberg. Jeg oppfatter det som en form for hinting.

Skrevet

De linker tilsvarende de gangene de har omtalt sykemeldingen til kona til Stoltenberg. Jeg oppfatter det som en form for hinting.

hmmmm... jeg trodde det var mer tilfeldig, men man vet jo aldri.

Skrevet

hva har det med at hun er medlem av kongefamilien? Kan da vel få skader her og der for det..

Skrevet

Jøss, og jeg som ikke trodde kongelige var ekte mennesker av kjøtt og blod!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...