Gjest terapitrøbbel Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Har endel angst etter terapitime for å ha oppført meg dumt og sagt for mye dumt og rett og slett vært litt for dum og impulsiv. Jeg husker ikke helt engang hva jeg sa. Det er bare blitt en stor grå masse og har endel angst. Har fått beskjed om at må jeg ringe så må jeg ringe. Men tenker at jeg burde kanskje stå i det. Men hvis jeg ringer så vil jeg føle meg bedre og roligere. Så er det helg også og jeg hadde trengt den bekreftelsen . Jeg har time til uken da. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Du skal ikke ringe pga ting som skjedde i timen. Dette skal du holde på til neste time. 0 Siter
Gjest vent! Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Du venter. Skriv ned ting du vil ta opp, så får du det litt ut av systemet og ned på papiret. Så starter du neste time med å ta opp disse tingene. Denne beroligelsen er kanksje behagelig, men jeg mener det blir terapeutisk feil å gå den veien. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.