Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Straighte nick bruker ikke håndkrem, så det må være min homodel som føler for å dele dette med dere.

Nivea har en ny håndkrem (lotion ass) som heter SOS. Konsentrert.

Suverèn! Løp og kjøp! No more sprukne hender!

God helg!

Gjest holymotherof...
Skrevet

Jeg tror nick'ern begynner å bli litt vel utseendeopptatt, hehe.

Skrevet
:D *Ønsker Femi-nick velkommen til dol på permanent basis*
Skrevet

Homonick eller ikke. Rådet tas i mot på kalde og tørre dager:-)

Litt kult skrevet da *ler*

Skrevet

Jeg tror nick'ern begynner å bli litt vel utseendeopptatt, hehe.

Jeg har alltid vært opptatt av utseende. Andre sitt.

Hendene mine har vært for jævlige i vinter. Helt oppsprukne og de begynte å blø bare jeg var borti noe. Denne kremen fikset det.

Skrevet

:D *Ønsker Femi-nick velkommen til dol på permanent basis*

Tror ikke det, gitt. Han lever et liv i undertrykkelse.

Skrevet

Tror ikke det, gitt. Han lever et liv i undertrykkelse.

Slipp han fri - han gir dybde til nick.. ;)

Skrevet

Ingen skal lenger kunne påstå at du skriver forutsigbare innlegg!

God helg:-)

Skrevet

Sikkert godt å komme ut av skapet ;-P

Fåes den kjøpt i dagligvaren? Jeg er _avhengig_ av håndkrem...

Skrevet

''Jeg er _avhengig_ av håndkrem...''

Me too;-) (Og hersens Debra i Alle elsker Raymond som poengterte at det var et tegn på at man begynte ådra på års... *fnys*)

Jeg har "overalt" (dvs badet, jobben, kjøkkenet) noen veldig kjekke dispensere med "Hand and body lotion" fra Jason. Veldig kjekt med pumpeflaske, pluss at det har en meget overkommelig pris. Fås bl a kjøpt på Vita.

Slik ser serien ut, men det finnes altså i en pumpeflaske også (fant ikke bilde av den)

http://www.vitadiscount.com/vitasprings/hand-body-lotion-84-aloe-vera-gel-8-oz-jason-natural.jpg

Skrevet

''Jeg er _avhengig_ av håndkrem...''

Me too;-) (Og hersens Debra i Alle elsker Raymond som poengterte at det var et tegn på at man begynte ådra på års... *fnys*)

Jeg har "overalt" (dvs badet, jobben, kjøkkenet) noen veldig kjekke dispensere med "Hand and body lotion" fra Jason. Veldig kjekt med pumpeflaske, pluss at det har en meget overkommelig pris. Fås bl a kjøpt på Vita.

Slik ser serien ut, men det finnes altså i en pumpeflaske også (fant ikke bilde av den)

http://www.vitadiscount.com/vitasprings/hand-body-lotion-84-aloe-vera-gel-8-oz-jason-natural.jpg

Denne har jeg i kjøkkenskuffa ;)

Men det med alder nekter jeg å godta altså!! ;) Jeg har vært avhengig av håndkrem så lenge jeg kan huske. Faktisk dreiv jeg å slikka inni håndflatene når jeg var liten fordi jeg følte hendene var tørre *urk*

Mamma var akkurat likedan ;)

Skrevet

Kjøpte den på Rema 1000, om jeg husker rett. Det er en liten tubeflaske og så konsentrert at den holder til 200 omganger. Hendene blir nesten silikonmyke. Super!

Skrevet

Ingen skal lenger kunne påstå at du skriver forutsigbare innlegg!

God helg:-)

Jeg skriver ikke forutsigbart, det er du som leser forutsigbart.

God helg til deg også!

Skrevet

Kjøpte den på Rema 1000, om jeg husker rett. Det er en liten tubeflaske og så konsentrert at den holder til 200 omganger. Hendene blir nesten silikonmyke. Super!

Med andre ord noe for meg! Takk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...