Gå til innhold

Rosenrot

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd rosenrot her,erfaringer?

Føler jeg har mer energi,begynte med den på tirsdag :-)

Håper det varer.

Skrevet

Jeg har brukt rosenrot i flere år. Den virker. I motsetning til ginseng som jeg kan knaske dagen lang uten å få noe utbytte av.

Gjest slapping
Skrevet

Jeg har brukt rosenrot i flere år. Den virker. I motsetning til ginseng som jeg kan knaske dagen lang uten å få noe utbytte av.

Hva er rosenrot godt for?

-På Dol av og til
Skrevet

Har prøvd. Hjalp ikke meg, desverre.

Skrevet

Hva er rosenrot godt for?

Energi. Konsentrasjon.

Om du har det rævva i livet ditt, så er dette ingen mirakelkur, men det funker på det jeg sa. Jeg hadde en del nattarbeid en periode, dobbel dose rosenrot hjalp veldig.

Skrevet

Så bra :-)

Har prøvd ginseng jeg også bla,men funket ikke på meg heller. Bra dette funker!

Skrevet

Har prøvd. Hjalp ikke meg, desverre.

Det var synd. Håper det varer hos meg,føler jeg har mer energi.

Skrevet

Takk,men det vil jeg ikke lese...

Hei,

Du etterlyser erfaringer, men når du får dem, vil du ikke lese dem?

Hvorfor spurte du, da?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei,

Du etterlyser erfaringer, men når du får dem, vil du ikke lese dem?

Hvorfor spurte du, da?

Med vennlig hilsen

''Du etterlyser erfaringer, men når du får dem, vil du ikke lese dem?''

Vil helst ha det positive jeg :-)

Liker ikke å lese det negative. Har gått på masse medisin tidligere,da hadde jeg bivirkninger men satt meg ikke ned å leste om dem,da fikk jeg jo alt som dtod der,liker derfor ikke å lese om det. Fikk beskjed av psykiatrien også å ikke lese om bivirkninger,det samme gjelder nok ang rosenrot.

Skrevet

Bare placebo. Skal jeg vedde på. :-(

Om det er det,so what?

Bare det hjelper :-)

Men seriøst,jeg har tro på urter og planter som medisin. Mange legemidler inneholder jo også planter. Er det også placebo da?

Hjertemedisin f.eks?

Skrevet

Neida, men tror det er for svakt... håper imiderltid det funker for deg... selv merket jeg ingenting etter at jeg skjønte jeg bare narret meg selv.

Har prøvd mye jeg også,både helsekost og legemidler,noe må funke for meg også. Håper jeg har funnet det rette for meg. Noen trenger medisiner,det vet jeg...og noen ganger er det til det beste. Bare tror ikke det gjelder meg,jeg må kjenne at jeg lever.

Skrevet

Jeg synes de hjelper på overskudd. Jeg bruker de fra Svenska instituttet.

http://www.helseogkost.no/nettbutikk/seksuell_lyst_og_evne/rosenrot_den_originale_oekopk

Glemte å si at jeg kjøpte et annet merke først, og det merket jeg ingenting av. Men det merket jeg linket til er bra. Tror det lønner seg å kjøpe i Sverige om du har mulighet til det. Husk at om du bruker det to måneder, skal du ha en måneds pause, så to måneder osv. Et tips for alle naturlegemidler jeg leste en plass.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...