Gå til innhold

Jeg simpelthen elsker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hank von Helvete! For en mann:-) Og det sier jeg etter å ha sett/hørt han på "Skavlan" i kveld, i tillegg til alle de andre gangene jeg har sett/hørt han:-)

Gjest synes jeg
Skrevet

Ikke enig. Har ikke sansen for han og synes han sier mye dumt.

Men Josef Fares derimot var veldig søt.

Skrevet

Jeg synes han utrolig klok, og bærer preg av å ha levd en stund og opplevd mye mer enn mange andre.

Skrevet

Jeg har ikke sett Skavlan i kveld, men basert på det jeg tidligere har fått med meg om fyren, synes jeg har fremstår som en tulling.

Skrevet

Jeg synes han utrolig klok, og bærer preg av å ha levd en stund og opplevd mye mer enn mange andre.

Å kjøre rundt utenfor en psyk sykehus og hyle om at alle pasientene blir forgiftet av medisiner (eller hva det var) er ikke akkurat veldig smart...

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg har ikke sett Skavlan i kveld, men basert på det jeg tidligere har fått med meg om fyren, synes jeg har fremstår som en tulling.

He..he...det synes ikke jeg:-) Han sier ofte det jeg tenker :-)

Så da er vel jeg også en tulling ;-)

Skrevet

Å kjøre rundt utenfor en psyk sykehus og hyle om at alle pasientene blir forgiftet av medisiner (eller hva det var) er ikke akkurat veldig smart...

Med vennlig hilsen

Muligens ikke? Men kanskje han har rett....

Gjest synes jeg
Skrevet

Ja, der er vi så forskjellige. Han har nok opplevd en del, men jeg synes ikke det har gjort han klokere. Synes han sier mye tull. Jeg har nok ikke mye felles med ham. Det er sjelden jeg er så samstemmig enig med meg selv rundt hvordan jeg opplever noen.

Og hva er det med konspirajonsteoriene hans som gir god mening? En ting er meningene, men det er verre med hvordan han fronter dem.

Gjest synes jeg
Skrevet

He..he..tror du ikke at jeg har fått det med meg? :-)

Og likevel synes du han er veldig klok?

Skrevet

Ja, der er vi så forskjellige. Han har nok opplevd en del, men jeg synes ikke det har gjort han klokere. Synes han sier mye tull. Jeg har nok ikke mye felles med ham. Det er sjelden jeg er så samstemmig enig med meg selv rundt hvordan jeg opplever noen.

Og hva er det med konspirajonsteoriene hans som gir god mening? En ting er meningene, men det er verre med hvordan han fronter dem.

''Og hva er det med konspirajonsteoriene hans som gir god mening?''

Nå sier vel han rett ut at det ikke er snakk om konspirasjonsteorier - bare det faktum at det er så mange konspirasjoner :-)

Skrevet

Og likevel synes du han er veldig klok?

Ja, jeg synes han er klok. Og jeg har full repsekt overfor de utsagn som kommer fra folk som virkelig har erfart akkurat det de snakker om.

Skrevet

Det at han tror på og står for det sinnsyke scientologi tullet sier mer en nok for meg. Da er du ikke helt stabil.

Skrevet

Han er faktisk veldig hyggelig ;o)

Skrevet

Nå fikk jeg ikke sett hele programmet, men var dette han eldre fyren som snakket gebrokkent?

Skrevet

Det at han tror på og står for det sinnsyke scientologi tullet sier mer en nok for meg. Da er du ikke helt stabil.

Nei, han får holde seg til romperaketter.

Skrevet

Han har vel fremstått som mer eller mindre tulling siden han begynte med dette scientologikjøret sitt. Tidligere har han virket rimelig oppegående og sympatisk. Nå derimot tror jeg det er på tide å brenne alle Turboneger-platene.

Skrevet

Han framsto som mer sympatisk enn før, men det skulle ikke mye til, for å si det sånn.

At fyren er en løs kanon er i mine øyne hevet som enhver tvil. Han har gjort mye dumt, og kommer aldri til å være totalt på rett kjøl.

tzatziki1365380058
Skrevet

''Og hva er det med konspirajonsteoriene hans som gir god mening?''

Nå sier vel han rett ut at det ikke er snakk om konspirasjonsteorier - bare det faktum at det er så mange konspirasjoner :-)

''Nå sier vel han rett ut at det ikke er snakk om konspirasjonsteorier - bare det faktum at det er så mange konspirasjoner :-)''

Genialt :)

Det at man er paranoid, betyr ikke at man ikke blir forfulgt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...