Gå til innhold

Jeg simpelthen elsker...

Anbefalte innlegg

tzatziki1365380058
Skrevet

Det at han tror på og står for det sinnsyke scientologi tullet sier mer en nok for meg. Da er du ikke helt stabil.

Dersom han virkelig er blitt rusfri, så spiller det da vitterlig ingen rolle hvilken metode man bruker, så lenge den ikke er ulovlig. Det er denne metoden ikke, i alle fall ikke i Sverige.

Den psykiatri - greia hans er noe i overkant og vel kategorisk, men det er ytringsfrihet her til lands. Heldigvis!

Det er jo fascinerende at folk synes narkomani er et bedre valg enn det er å bli rusfri, bare fordi det er scientoligi- grunnleggeren som har utviklet metoden.

Noe fordomsfullt.

Skrevet

Han framsto som mer sympatisk enn før, men det skulle ikke mye til, for å si det sånn.

At fyren er en løs kanon er i mine øyne hevet som enhver tvil. Han har gjort mye dumt, og kommer aldri til å være totalt på rett kjøl.

Nå har ikke jeg tenkt å gifte med meg han :-) Men jeg liker den klare hjernen hans, måten han formulerer seg på og at han tør å ha sine meninger. Og så synes jeg han ser ganske tøff ut :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...