Gå til innhold

Pusse opp bad/toalett - separat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har vedkommende ikke hatt fire hjemmeboende barn + foreldrene.

Nei, det skulle jeg tro:-)

Jeg trodde jeg skulle bli sprø en gang på hytta den første sommeren vi hadde den, og søsteren min kom på besøk med da kun ett av barna i tenårene (de to småsøsknene gjorde seg fort ferdig på badet da)

Vi hadde ikke kommet skikkelig i orden på hytta ennå, så hyttas eneste speil var det som fulgte med hytta og satt fast over vasken på badet... Trettenåringen låste seg inne der i lange tider og speilte seg og danderte klærne og håret _nøye_, før vi dro rett til stranda og tok av oss og badet!!

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

13

• candyqueen_83

4

• Platina

3

• Lillemus

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Jeg kan faktisk ikke finne et eneste argument imot ;)''

Virkelig?? Selv ikke om husets/leilighetens eneste do da blir inne på badet??

Hmm, uansett hater jeg slike dorom :-/

Skrevet

Lurer på om det vil bli mye merarbeid, om vi kommer til å savne å ha det adskilt, om det faktisk er mer praktisk rengjøringsmessig å ha de separat...

Vi har to bad og begge bad har toalett, dusj og vask. Ville aldri ha hatt do separat. Jeg får klaus av slike dorom ;)

Gjest høstløv
Skrevet

Vi har to bad og begge bad har toalett, dusj og vask. Ville aldri ha hatt do separat. Jeg får klaus av slike dorom ;)

Har en bare et toalett og ett bad, så er det veldig praktisk å ha rommene separat, spesielt når en har hatt fire barn samt foreldrene boende hjemme på samme tid.

Vi har pusset opp toalettet veldig stilig, med ekte malerier på veggen.

Skrevet

Har en bare et toalett og ett bad, så er det veldig praktisk å ha rommene separat, spesielt når en har hatt fire barn samt foreldrene boende hjemme på samme tid.

Vi har pusset opp toalettet veldig stilig, med ekte malerier på veggen.

Jeg skjønner hva du mener... Nå er jeg en slik type som alltid må på do sekundet før jeg går i dusjen osv ;)

Skrevet

Men da har dere jo uansett et annet do, så da blir det jo ikke sammenlignbarn med hus/leiligheter der det eneste doet er inne på det eneste badet!

Annonse

Skrevet

Jeg kan heller ikke se en eneste fordel med separat wc. Utrolig tungvint. Man klarer da alltids å vente hvis flere må samtidig. Vi har ikke barn da, men ene kan fint gå på toalettet mens den andre dusjer eller steller seg.

Men du kan kanskje forestille deg hvordan det bli med f.eks. en 14-åring som akkurat har gått i dusjen og en 6 åring som så plutselig MÅ på do? :)

Skrevet

Der er du ved kjernen av dilemmaet, ja. Det er IKKE vask på toalettrommet. Finnes ikke andre bad i leiligheten forøvrig. Når det er sagt er det bare jeg og sambo som bor her, og det blir lenge til vi blir flere for å si det sånn:-)

Hvis det ikke er mulig å sette inn en vask på toalettet så tror jeg at jeg ville ha slått det sammen med badet. Men det avhenger fremdeles av hva slags familie det er som bor der.

candyqueen_83
Skrevet

Men du kan kanskje forestille deg hvordan det bli med f.eks. en 14-åring som akkurat har gått i dusjen og en 6 åring som så plutselig MÅ på do? :)

Jeg ville fortsatt ikke hatt et separat toalett, og et bad uten toalett.

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener... Nå er jeg en slik type som alltid må på do sekundet før jeg går i dusjen osv ;)

Det må jeg faktisk også, men doen og badet er vegg i vegg, så det er ikke noe problem.

Skrevet

Men da har dere jo uansett et annet do, så da blir det jo ikke sammenlignbarn med hus/leiligheter der det eneste doet er inne på det eneste badet!

Det er sant... men _jeg_ ville uansett ikke hatt separat bad og toalett. Får klaus av slike små dorom ;)

Skrevet

Det er sant... men _jeg_ ville uansett ikke hatt separat bad og toalett. Får klaus av slike små dorom ;)

ok, magetrøbbel m.a.o. ;-) Prøv med svisker!! ;-)

Skrevet

Det må jeg faktisk også, men doen og badet er vegg i vegg, så det er ikke noe problem.

Da måtte jeg hatt dør fra do til bad..

Jeg blir alltid tissatrengt når jeg har kledd av meg alle klærne og skrudd på dusjvannet...

*vanskelig*

;-P

Annonse

Skrevet

ok, magetrøbbel m.a.o. ;-) Prøv med svisker!! ;-)

Jeg vil si det handler mer om tissetrøbbel, så der tror jeg ikke svisker er så effektivt ;-P

Skrevet

Da måtte jeg hatt dør fra do til bad..

Jeg blir alltid tissatrengt når jeg har kledd av meg alle klærne og skrudd på dusjvannet...

*vanskelig*

;-P

''Jeg blir alltid tissatrengt når jeg har kledd av meg alle klærne og skrudd på dusjvannet...''

Det gjør jentungen her også. :o) Og vi har ikke do og dusj i samme rom... Men enn så lenge løper hun bare naken mellom dersom det er bare vi som er hjemme. :o)

Skrevet

Jeg ville fortsatt ikke hatt et separat toalett, og et bad uten toalett.

Jippiiiiii!! Enda en som er like vanskelig som meg ;-)

Skrevet

Jeg vil si det handler mer om tissetrøbbel, så der tror jeg ikke svisker er så effektivt ;-P

*he he* Kanskje tranebær?

Skrevet

''Jeg blir alltid tissatrengt når jeg har kledd av meg alle klærne og skrudd på dusjvannet...''

Det gjør jentungen her også. :o) Og vi har ikke do og dusj i samme rom... Men enn så lenge løper hun bare naken mellom dersom det er bare vi som er hjemme. :o)

Hehe, jeg hadde nok også gjort det om vi hadde en slik løsning her hjemme, men litt verre når en f.eks. har overnattingsgjester eller ungene har vennebesøk etc. ;-)

Skrevet

*he he* Kanskje tranebær?

Jeg trenger heller noe som kan stoppe tissatrengtheten ;)

Skrevet

...og ettersom folk flest har et stort håndkle klart når man skrur på dusjen, så da er det jo ikke noe stort problem å tulle seg inn i det og løpe på do. Selv om det jo er enda bedre å ha doen inne på badet i disse tilfellene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...