Gå til innhold

Pusse opp bad/toalett - separat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger heller noe som kan stoppe tissatrengtheten ;)

Det letteste er kanskje å lære av erfaringen og derfor alltid gå på do før man skrur på vannet i dusjen...;-)

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

13

• candyqueen_83

4

• Platina

3

• Lillemus

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jippiiiiii!! Enda en som er like vanskelig som meg ;-)

*he he*

Men jeg synes også det er best med wc inne på badet, og heldigvis har vi begge deler. Men jeg har likevel ikke noen problemer med å se opptil flere gode grunner for å skille ut dassen i et eget rom når det er den eneste doen i boligen. Det er jo to forskjellige ting, da.

Skrevet

Det letteste er kanskje å lære av erfaringen og derfor alltid gå på do før man skrur på vannet i dusjen...;-)

Ikke for å være enda mer vanskelig, men det gjør jeg faktisk ;-))

Jeg er sånn når jeg skal legge meg også - går på do fire fem ganger etter hverandre for å være sikker på å ha tissa helt ferdig. Sikkert noe snålt med urinveiene mine ;-)

Skrevet

Ikke for å være enda mer vanskelig, men det gjør jeg faktisk ;-))

Jeg er sånn når jeg skal legge meg også - går på do fire fem ganger etter hverandre for å være sikker på å ha tissa helt ferdig. Sikkert noe snålt med urinveiene mine ;-)

Du skulle hatt femi-varianten av pissoaret til Geir! ;-)

Skrevet

*he he*

Men jeg synes også det er best med wc inne på badet, og heldigvis har vi begge deler. Men jeg har likevel ikke noen problemer med å se opptil flere gode grunner for å skille ut dassen i et eget rom når det er den eneste doen i boligen. Det er jo to forskjellige ting, da.

Åkkei, jeg gir meg!! ;)

Skrevet

Du skulle hatt femi-varianten av pissoaret til Geir! ;-)

Haha, der sier du noe :)))

Annonse

Gjest segunda
Skrevet

Hvis det er vask inne pa det lille tolettet ville jeg beholdt det uten tvil siden det er murvegg imellom. Jeg hadde ikke tatt meg bryet med a rive ned en vegg. Hvis det ikke er vask hadde jeg revet veggen ned.

Det er argumenter bade med og mot slik som man ser i denne traden:-)

candyqueen_83
Skrevet

Jippiiiiii!! Enda en som er like vanskelig som meg ;-)

Hehe.. Jeg hater virkelig sånne små rom med kun toalett :o)

Skrevet

Hehe.. Jeg hater virkelig sånne små rom med kun toalett :o)

Me too.... Får klaus av å tenke på det :-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...