morsan Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Jeg trenger heller noe som kan stoppe tissatrengtheten Det letteste er kanskje å lære av erfaringen og derfor alltid gå på do før man skrur på vannet i dusjen...;-) 0 Siter
morsan Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Jippiiiiii!! Enda en som er like vanskelig som meg ;-) *he he* Men jeg synes også det er best med wc inne på badet, og heldigvis har vi begge deler. Men jeg har likevel ikke noen problemer med å se opptil flere gode grunner for å skille ut dassen i et eget rom når det er den eneste doen i boligen. Det er jo to forskjellige ting, da. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Det letteste er kanskje å lære av erfaringen og derfor alltid gå på do før man skrur på vannet i dusjen...;-) Ikke for å være enda mer vanskelig, men det gjør jeg faktisk ;-)) Jeg er sånn når jeg skal legge meg også - går på do fire fem ganger etter hverandre for å være sikker på å ha tissa helt ferdig. Sikkert noe snålt med urinveiene mine ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Ikke for å være enda mer vanskelig, men det gjør jeg faktisk ;-)) Jeg er sånn når jeg skal legge meg også - går på do fire fem ganger etter hverandre for å være sikker på å ha tissa helt ferdig. Sikkert noe snålt med urinveiene mine ;-) Du skulle hatt femi-varianten av pissoaret til Geir! ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 *he he* Men jeg synes også det er best med wc inne på badet, og heldigvis har vi begge deler. Men jeg har likevel ikke noen problemer med å se opptil flere gode grunner for å skille ut dassen i et eget rom når det er den eneste doen i boligen. Det er jo to forskjellige ting, da. Åkkei, jeg gir meg!! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Du skulle hatt femi-varianten av pissoaret til Geir! ;-) Haha, der sier du noe )) 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Hvis det er vask inne pa det lille tolettet ville jeg beholdt det uten tvil siden det er murvegg imellom. Jeg hadde ikke tatt meg bryet med a rive ned en vegg. Hvis det ikke er vask hadde jeg revet veggen ned. Det er argumenter bade med og mot slik som man ser i denne traden:-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Jippiiiiii!! Enda en som er like vanskelig som meg ;-) Hehe.. Jeg hater virkelig sånne små rom med kun toalett ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Hehe.. Jeg hater virkelig sånne små rom med kun toalett ) Me too.... Får klaus av å tenke på det :-/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.