Gå til innhold

God sjampo mot irritert og rød hodebunn?

Anbefalte innlegg

Gjest irritert hodebunn...
Skrevet

Kan noen anbefale meg en god sjampo mot irritert og rød hodebunn? Jeg bruker Fungoral en gang i uka.

Tips mottas med stor takk :-)

candyqueen_83
Skrevet

ACO dobbeltvirkende flassjampo. Rød flaske fra apoteket.

Skrevet

Jeg flasser ikke, men det spiller kanskje ingen rolle......?

Skrevet

Define har en shampoo for sensitiv hodebunn. Det er ikke alle butikker som selger den, men den selges altså i vanlige butikker. Den har funket bra for meg.

Et dyrere alternativ for meg har vært Wellas shampoo for sensitiv hodebunn. Selges hos frisørene.

Skrevet

Define har en shampoo for sensitiv hodebunn. Det er ikke alle butikker som selger den, men den selges altså i vanlige butikker. Den har funket bra for meg.

Et dyrere alternativ for meg har vært Wellas shampoo for sensitiv hodebunn. Selges hos frisørene.

Jeg har bestillt sjampo fra Wella nå, serien som heter SP. Mye billigere og bestille fra USA. Den koster ca. 200 kr hos frisøren her og jeg fikk den for 102 kr fra Strawberrynett. Jeg får 10 % avslag fordi jeg har handlet over 20 ganger der. Kjekt å ta med seg.

brilleslangen
Skrevet

da foreslår jeg at du iallfall prøver å slutte med fungoral:-) og går over til en milderesjampo hele tiden. Uparfymertesjampoer (ex barneshampo) hadde muligens vært godt for huden en periode

Skrevet

Jeg har bestillt sjampo fra Wella nå, serien som heter SP. Mye billigere og bestille fra USA. Den koster ca. 200 kr hos frisøren her og jeg fikk den for 102 kr fra Strawberrynett. Jeg får 10 % avslag fordi jeg har handlet over 20 ganger der. Kjekt å ta med seg.

SP, ja, det var det jeg tenkte på!

Men da anbefaler jeg deg å prøve Define, som er mye billigere. Jeg sluttet å kjøpe SP da jeg oppdaget den "nye" serien til Define. Synes den shampoen funker akkurat like bra som SP :)

candyqueen_83
Skrevet

SP, ja, det var det jeg tenkte på!

Men da anbefaler jeg deg å prøve Define, som er mye billigere. Jeg sluttet å kjøpe SP da jeg oppdaget den "nye" serien til Define. Synes den shampoen funker akkurat like bra som SP :)

Nei, Define er absolutt ikke bra. Vet om mange som reagerer på den.

candyqueen_83
Skrevet

Nei, jeg flasset heller ikke, men var rød og irritert. Fikk denne anbefalt på apoteket, og den har hjulpet :o)

Skrevet

trodde de som jobba på apoteket visste forskjellen på tørr hodebunn og flass jeg...

candyqueen_83
Skrevet

trodde de som jobba på apoteket visste forskjellen på tørr hodebunn og flass jeg...

Spiller det noen rolle så lenge den finker mot den irriterte hodebunnen?

Skrevet

Nei, Define er absolutt ikke bra. Vet om mange som reagerer på den.

Det var da svært så bastant. Jeg har hodebunn som er tørr og klør masse og for meg har Define vært bra.

candyqueen_83
Skrevet

Det var da svært så bastant. Jeg har hodebunn som er tørr og klør masse og for meg har Define vært bra.

Ok, men det er ikke akkurat kjent for å være bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...