Gå til innhold

Mimre mimre

Gjest Nickløsheletia

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Her er en sang jeg helt hadde glemt før jeg hørte den igjen nå.

Fra 1982 og jeg gikk første året på videregående. Hva gjorde dere i 1982?

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

4

• Lisabeth

4

• Skyer

3

• mariaflyfly

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83
Skrevet

Første halve året var jeg ikke påtenkt, det siste halvåret lå jeg i magen til mamma ;O))

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Første halve året var jeg ikke påtenkt, det siste halvåret lå jeg i magen til mamma ;O))

;-)

Skrevet

Jeg fikk pupp, og kunne antakelig fortsatt sutte på mine egne tær ;o)

Skrevet

Begynte i 8. klasse. :o) Og var dødsens forelsket i en fyr som hadde boksesekk i garasjen, gjett om jeg syntes det var tøft eller! *Hehe*

Gjest Niccola
Skrevet

Tror ikke jeg har hørt den der før, gitt!

I 82 gikk jeg i barnepark, husker ikke spesielt mye fra den tida ;-)

Skrevet

''Hva gjorde dere i 1982?''

Gikk siste året i barnehagen...

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Begynte i 8. klasse. :o) Og var dødsens forelsket i en fyr som hadde boksesekk i garasjen, gjett om jeg syntes det var tøft eller! *Hehe*

Hva er boksesekk da?

Skrevet

I 1982 tok jeg mine aller siste eksamener, dro på min siste ferie med studentrabatt og begynte på hovedoppgaven.

Skrevet

Jeg var barnevakt til de som var like gamle som de fleste under her :-) Med pizza, lørdagsgodter og brus. Tror vi fikk 50 kroner på deling (to venninner) for en lørdagskveld?

Jeg var forøvrig 13 år gammel i 1982. Husker Falco, men best sangen "Jeannie" (eller noe sånt).

Skrevet

Den er utrolig bra! :-)

Loved it :) Og liker den fortsatt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...