Gå til innhold

Mimre mimre

Gjest Nickløsheletia

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

4

• Lisabeth

4

• Skyer

3

• mariaflyfly

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du og jeg er jo samme årgang, og jeg begynte også på videregående høsten 1982:-)

Men var ikke noe spesielt fan av Falco, da.

Skrevet

Den er nydelig!

Denne er en av favorittene mine med Genesis:

Den var det lenge siden jeg hørte sist, takk. Helt herlig :)

Skrevet

Falco forbinder jeg absolutt ingenting med. På den tiden var jeg hjemmeværende husmor med 2 barn og med en del engasjement i det lokale krisesenteret.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Du og jeg er jo samme årgang, og jeg begynte også på videregående høsten 1982:-)

Men var ikke noe spesielt fan av Falco, da.

Det er mye musikk fra 80-tallet som er bedre enn dette ja, men det var litt artig å høre den igjen. Hadde nemlig glemt den sangen.

I det hele tatt var det mye bra musikk på 80-tallet og Pink Floyd topper lista mi:-)

Skrevet

Jeg var barnevakt til de som var like gamle som de fleste under her :-) Med pizza, lørdagsgodter og brus. Tror vi fikk 50 kroner på deling (to venninner) for en lørdagskveld?

Jeg var forøvrig 13 år gammel i 1982. Husker Falco, men best sangen "Jeannie" (eller noe sånt).

Jeg husker også Jeannie og Rock Me Amadeus best :)

Skrevet

Jeg gikk på barneskolen, og hadde akkurat begynt å sy inn buksene mine med mammas symaskin så de ble åletrange :D

Skrevet

Det er mye musikk fra 80-tallet som er bedre enn dette ja, men det var litt artig å høre den igjen. Hadde nemlig glemt den sangen.

I det hele tatt var det mye bra musikk på 80-tallet og Pink Floyd topper lista mi:-)

80-tallet har et ufortjent dårlig rykte, masse bra fra den tiden. U2 leverte gang på gang, jeg var en av dem som digga Depeche Mode og New Order også, I Norge fikk vi masse knallbra rock og punk både fra Wannskrækk (og senere DumDum Boys), Kjøtt, De Aller Værste og Raga Rockers. Men lista over gode ting fra 80-tallet kunne blitt riktig så lang :)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg gikk på barneskolen, og hadde akkurat begynt å sy inn buksene mine med mammas symaskin så de ble åletrange :D

Var det i 82 altså?

Jeg mener å huske at jeg gikk med vide kinalignende klær den gangen:-)

Skrevet

Jeg husker også Jeannie og Rock Me Amadeus best :)

"Rock me Amadeus" var vel noen år senere enn 1982? Lurer på om jeg hadde vinylsingelen av den. :o)

Skrevet

I 1982 var jeg tolv år gammel og klar for ungdomsskolen :)

Skrevet

Var det i 82 altså?

Jeg mener å huske at jeg gikk med vide kinalignende klær den gangen:-)

Jeg hadde en brå overgang fra dus rosa piratbukser og pastellgrønn discodress til trange bukser i -82, den aller første en hvit cordfløyel *Grøss*. Men jeg tror jeg var veldig tidlig ute med dette.

Et par år senere ble de trange buksene supplert med hvite eller sorte dovretrøyer og Dr. Martenssko - og det var stilen ut 80-tallet for min del :)

Skrevet

"Rock me Amadeus" var vel noen år senere enn 1982? Lurer på om jeg hadde vinylsingelen av den. :o)

Måtte slå opp å sjekke og du husker riktig: Den kom i 86. Husket det som det kom tidligere jeg, husker den fra Ti i skuddet, og det trodde jeg ikke jeg hørte på lenger i -86, men det har jeg helt klart gjort... :)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

80-tallet har et ufortjent dårlig rykte, masse bra fra den tiden. U2 leverte gang på gang, jeg var en av dem som digga Depeche Mode og New Order også, I Norge fikk vi masse knallbra rock og punk både fra Wannskrækk (og senere DumDum Boys), Kjøtt, De Aller Værste og Raga Rockers. Men lista over gode ting fra 80-tallet kunne blitt riktig så lang :)

''80-tallet har et ufortjent dårlig rykte''

Har det dårlig rykte? 80-tallet var fantastisk hva musikk angår.

Dire Straits, Pink Floid, Sting, Phil Collins, David Bowie, Bruce Springsteen, bare for å nevne noe:-)

Skrevet

''80-tallet har et ufortjent dårlig rykte''

Har det dårlig rykte? 80-tallet var fantastisk hva musikk angår.

Dire Straits, Pink Floid, Sting, Phil Collins, David Bowie, Bruce Springsteen, bare for å nevne noe:-)

80-taller er tiåret mange elsker å hate ja, og da er det sånne ting som Pet Shop Boys, Nena, Sabrina etc som nevnes :)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

80-taller er tiåret mange elsker å hate ja, og da er det sånne ting som Pet Shop Boys, Nena, Sabrina etc som nevnes :)

Disse du nevner, husker jeg ikke en gang, så da har de nok ikke gjort noe stort inntrykk:-)

Skrevet

Hvem var det som sang "I should be so lucky, lucky, lucky, lucky..." igjen? Irriterende sang.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg hadde en brå overgang fra dus rosa piratbukser og pastellgrønn discodress til trange bukser i -82, den aller første en hvit cordfløyel *Grøss*. Men jeg tror jeg var veldig tidlig ute med dette.

Et par år senere ble de trange buksene supplert med hvite eller sorte dovretrøyer og Dr. Martenssko - og det var stilen ut 80-tallet for min del :)

Hvite Dovretrøyer ja. De husker jeg og 501 selvsagt:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...