Gå til innhold

Mimre mimre

Gjest Nickløsheletia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem var det som sang "I should be so lucky, lucky, lucky, lucky..." igjen? Irriterende sang.

Kylie Minogue

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

4

• Lisabeth

4

• Skyer

3

• mariaflyfly

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvem var det som sang "I should be so lucky, lucky, lucky, lucky..." igjen? Irriterende sang.

Kylie Minogue :)

Skrevet

Jeg gikk på barneskolen, og hadde akkurat begynt å sy inn buksene mine med mammas symaskin så de ble åletrange :D

I 82 hadde jeg lært meg å strikke, og lagde den ene flotte pastellfargede pusegenseren etter den andre. De ble mye brukt, og ble videre og videre og kortere og kortere etter hver vask.

Skrevet

Oh yeah. Det året var jeg russ. Denne og Trios "Da Da Da" var store der jeg bodde den våren. :-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

''80-tallet har et ufortjent dårlig rykte''

Har det dårlig rykte? 80-tallet var fantastisk hva musikk angår.

Dire Straits, Pink Floid, Sting, Phil Collins, David Bowie, Bruce Springsteen, bare for å nevne noe:-)

Må jo ikke glemme Chris de Burgh og Brian Adams da.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Forelsket meg og fikk kjærest for første gang. :-)

Forelsket meg deretter brått bare av synet av en annen kjekk kar.... og forsøkte slippe hånden på min kjærest før den Kjekke så oss.

Skrevet

Da fikk jeg mitt første barn etter 4 års ekteskap

Skrevet

Den er nydelig!

Denne er en av favorittene mine med Genesis:

Jeg setter også stor pris på Genesis' musikk. Jeg var bare rundt året da denne låta kom, men har hørt mye på den de siste par åra. Den er min absolutte favoritt.

Gjest høstløv
Skrevet

I 1982 fødte jeg mitt fjerde barn.

Jeg ble skadet og ble funksjonshemmet.

Skrevet

Falco ja :)

I 1982 var jeg fremdeles ganske ung - fylte 12 sent det året. Var ikke helt oppdatert på pop enda da:)

Men denne:

likte jeg veldig godt. Den er fra 1985.

Skrevet

I 1982 gikk jeg i 8.klasse på ungdomsskolen.

Fikk mitt første kyss på den tiden, og hadde også en periode hvor jeg var veldig religiøs..:-)

Jeg bodde i finnmark og ukas høydepunkt var "ti i skuddet". Ellers var Kids stor på den tiden og Ole i Dole med "det vakke min skyld"...

Skrevet

Var det i 82 altså?

Jeg mener å huske at jeg gikk med vide kinalignende klær den gangen:-)

Kinasko var et "must"...:-)

Skrevet

Jeg var kjempefan av Chris de Burgh...Hadde alle kasettene og kunne "a lonely night i Paris" helt utenatt..:-)

Skrevet

I 1982 var jeg 4 år, så jeg lekte ved med dukker og prøvde å få tiden til å gå;-)

Skrevet

Min Datter var 16 år og hjernevasket meg med:Scorpion..Accept..Def leppard..Iron Meiden Ozzy Osborne Deep Purple og hva de nå het alle sammen.

.

Det var faktisk noen bra låter der,som jeg likte veldig godt! Fra Accept! he-he. Synd ikke KOK vant igår...den likte jeg faktisk også!

Skrevet

Hvite Dovretrøyer ja. De husker jeg og 501 selvsagt:-)

Ja 501 ja - også de sydde vi inn, og det var de ikke spesielt egnet til. De ble 'vridd' og fikk sømmen på siden fram husker jeg... Hihi, facinerende med hvordan trender får oss til å miste vurderingsevnen (jf genser-over-navlen også på jenter med litt for mange kilo- moten for noen år tilbake..)

Skrevet

I 82 hadde jeg lært meg å strikke, og lagde den ene flotte pastellfargede pusegenseren etter den andre. De ble mye brukt, og ble videre og videre og kortere og kortere etter hver vask.

Hehe, der kom nok et minne ja - også jeg strikket en i utgangspunktet for knapp genser (latskap) i mohair som ble bare rarere og rarere i fasongen. Men jeg brukte den masse likevel :)

Skrevet

Og Europe, hihi. Huff et meget sammensatt tiår iallefall.. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...