Gå til innhold

POSTE RESTANTE - noen som har prøvd?

Anbefalte innlegg

Gjest discoteket
Skrevet

Jeg skal bestille noen varer fra England, men den nettbutikken jeg har funnet sender bare innenfor EU. Jeg fant denne linken(se nedenfor) om Post Restante, men er usikker på om dette faktisk fungerer? Noen som har prøvd og som kan komme med tips?

(Se link nedenfor) Du må få sendt pakken til et «postcenter». Et vanlig postkontor nytter ikke. Årjäng og Strømstad er de nærmeste grensebyene med postcenter, opplyser Postens informasjonstjeneste i Stockholm.

Alt du trenger å gjøre, er da å adressere forsendelsen til postkontoret i en av disse byene, noe du gjør ved å benytte følgende adresse:

Ditt navn POSTE RESTANTE Postcenter S-45201 Strømstad eller S-67201 Årjäng.

http://forbrukerportalen.no/Artikler/forbrukerrapporten/2004/1095878485.92

Skrevet

Jeg har brukt post restante da jeg skulle bytte utstyr et stykke ut i en lang tur.

Det fungerte helt fint :-)

Skrevet

Jeg har testet det, men det er noe i nærheten av uendelig lenge siden. Men den gangen fungerte det bra. Jeg ringte postkontoret i Strömstad og forhørte meg om hvordan jeg skulle gjøre det.

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg har brukt poste restante for et par år siden, og det fungerte helt fint.

Det eneste er at du ikke får noen hentemelding, og må huske på å hente varene innen tidsfristen, for ellers blir de sendt tilbake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...