Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var vi en gjeng med par som var ute, og mens jeg sto i baren og skulle bestille kom jeg i snakk med en yngre mann.

Han sa jeg var en MILF!!!!

Gjett om han "made my day" :D:D:D

Dette kommer jeg til å leve lenge på :D

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

13

• morsan

12

• Lillemus

2

• Helmi

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Sikkert teit spørsmål men.. Hva betyr MILF? :-)

Absolutt ikke teit siden heller ikke jeg vet hva det er :D

Skrevet

Absolutt ikke teit siden heller ikke jeg vet hva det er :D

*puster lettet ut*:-)

Skrevet

Sikkert teit spørsmål men.. Hva betyr MILF? :-)

En "Mother I'd like to fuck", dvs en litt eldre dame som man synes er "tag-bar"

Skrevet

*kremt*.

Ok.... ;-)

Skrevet

Eh... og dette skal man liksom ta som en kompliment?

Skrevet

Det er herlig å få komplimenter! Gratulerer!! :-)

Men personlig er jeg ikke så glad i MILF-uttrykket akkurat. Jeg burde nok se på det litt som da gutta i American Pie sikla på "Stiffler's mum", men jeg setter i mitt hode inn et lite komma etter Mother, hvilket jo gjør uttrykket ikke så bra...;-)

Jeg ville nok heller ønsket at den yngre karen sa at jeg var "pen" eller et annet "gammeldags" kompliment! :-)

Skrevet

ja, det var det da... Det er nok i aller høyeste grad _ment_ som et kompliment.

Skrevet

Men personlig er jeg ikke så glad i MILF-uttrykket akkurat. Jeg burde nok se på det litt som da gutta i American Pie sikla på "Stiffler's mum", men jeg setter i mitt hode inn et lite komma etter Mother, hvilket jo gjør uttrykket ikke så bra...;-)

Jeg ville nok heller ønsket at den yngre karen sa at jeg var "pen" eller et annet "gammeldags" kompliment! :-)

Signerer denne uten tvil!

Skrevet

Han syntes hun var så tiltrekkende og sexy at han kunne tenke seg å knulle henne da vet du - det er da et komplement det?

Skrevet

Han syntes hun var så tiltrekkende og sexy at han kunne tenke seg å knulle henne da vet du - det er da et komplement det?

Jeg hadde ikke blitt overbegeistret over at en vilt fremmed mann, ung eller gammel, pen eller mindre pen, kom bort til meg og sa: "Deg har jeg lyst til å knulle!"

Da er tross alt MILF bedre, for den unge mannen mente det kanskje bare som at "du er sexy" og ikke at han nærmest sto der med staken klar til å gjøre litt rørleggerarbeid! ;-)

Skrevet

Jeg hadde ikke blitt overbegeistret over at en vilt fremmed mann, ung eller gammel, pen eller mindre pen, kom bort til meg og sa: "Deg har jeg lyst til å knulle!"

Da er tross alt MILF bedre, for den unge mannen mente det kanskje bare som at "du er sexy" og ikke at han nærmest sto der med staken klar til å gjøre litt rørleggerarbeid! ;-)

Lol!

Skrevet

Enig med deg, liker ikke uttrykket. Jeg har også opplevd å bli kalt MILF, det var ute og ung mann sa dette idet jeg gikk forbi han på vei til banen.

Selv om det kanskje kan oppfattes smigrende så opplevde jeg et mest som litt repektløst.

Det hadde vært noe annet om han sa "du er pen", "eller "du er sexy". Hadde mest lyst til å be han om å skjerpe seg...:-)

Skrevet

Ja man sier liksom samtidig at man er litt gammel...

Skrevet

Selve uttrykket er ikke noe som vi "gamlinger" liker, men man får tenke på at det er positivt ment. :)

Skrevet

*HAHA*

Husker jeg fikk noen slike MILF-greier inn i innboksen min på Nettby når jeg var der inne. Alle var fra unggutter fra 15-19 år og jeg skjønte rett og slett ikke hva dette var for noe nymotens tull ;-)

Det endte med at jeg måtte spørre noen hva MILF betydde..*hehe*

Skrevet

Du begynner bare å dra på åra ;-P

Skrevet

Ja man sier liksom samtidig at man er litt gammel...

Men når man er rundt 40 og får slike komplimenter fra tenåringer, så er man jo faktisk ganske gammel i deres øyne ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...