Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde ikke blitt overbegeistret over at en vilt fremmed mann, ung eller gammel, pen eller mindre pen, kom bort til meg og sa: "Deg har jeg lyst til å knulle!"

Da er tross alt MILF bedre, for den unge mannen mente det kanskje bare som at "du er sexy" og ikke at han nærmest sto der med staken klar til å gjøre litt rørleggerarbeid! ;-)

Haha :-))))

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

13

• morsan

12

• Lillemus

2

• Helmi

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men når man er rundt 40 og får slike komplimenter fra tenåringer, så er man jo faktisk ganske gammel i deres øyne ;-)

Det nekter jeg helt å tro.

*nekter*

;)

Skrevet

Det er herlig å få komplimenter! Gratulerer!! :-)

Men personlig er jeg ikke så glad i MILF-uttrykket akkurat. Jeg burde nok se på det litt som da gutta i American Pie sikla på "Stiffler's mum", men jeg setter i mitt hode inn et lite komma etter Mother, hvilket jo gjør uttrykket ikke så bra...;-)

Jeg ville nok heller ønsket at den yngre karen sa at jeg var "pen" eller et annet "gammeldags" kompliment! :-)

*haha* Jeg så filmen i går kveld... morsom.

Skrevet

Det nekter jeg helt å tro.

*nekter*

;)

Jeg også! Har bare memorert meg fram til egne tanker om oldiser på 40 fra da jeg selv var 18 ;-P

Skrevet

Jeg også! Har bare memorert meg fram til egne tanker om oldiser på 40 fra da jeg selv var 18 ;-P

Husker jeg overhørte to guttunger i 15-årsalderen på bussen en gang, de snakket om en kar som tydeligvis var litt eldre enn dem. Jeg fikk nesten latterkrampe da den ene sa, helt grav alvorlig:"Og han er gammel assa! Han er sikkert 19 år!" Hva de tenkte om 40-åringer tør jeg ikke tenke på engang. ;o) En nær-døden-opplevelse antagelig.

Skrevet

Du begynner bare å dra på åra ;-P

...og i denne sammenheng: takk og pris!!!! ;-)

Skrevet

...og i denne sammenheng: takk og pris!!!! ;-)

Tror jeg er enig i det ;-)

Skrevet

Selve uttrykket er ikke noe som vi "gamlinger" liker, men man får tenke på at det er positivt ment. :)

Ja, ikke sant? Tror ikke nødvendigvis disse gutta mener det bokstavelig - at de er ute på sjekkern...

Skrevet

Ja, det gjelder å huske hva man selv tenkte om 40-åringene osv da man var tenåring:-)

Av og ttil hører man folk sier at det er 'annerledes' nå enn for 20-25 år siden, for da var 40-åringene 'gamle', mens slik er det ikke nå osv osv. Da tenker jeg (og sier også ganske ofte *he he*) at det de sier er jo dagens 40-åringers mening om saken, og at dagens tenåringer neppe er helt enige! :-)

Skrevet

Ja, det gjelder å huske hva man selv tenkte om 40-åringene osv da man var tenåring:-)

Av og ttil hører man folk sier at det er 'annerledes' nå enn for 20-25 år siden, for da var 40-åringene 'gamle', mens slik er det ikke nå osv osv. Da tenker jeg (og sier også ganske ofte *he he*) at det de sier er jo dagens 40-åringers mening om saken, og at dagens tenåringer neppe er helt enige! :-)

Sant nok ;-)

Skrevet

Husker jeg overhørte to guttunger i 15-årsalderen på bussen en gang, de snakket om en kar som tydeligvis var litt eldre enn dem. Jeg fikk nesten latterkrampe da den ene sa, helt grav alvorlig:"Og han er gammel assa! Han er sikkert 19 år!" Hva de tenkte om 40-åringer tør jeg ikke tenke på engang. ;o) En nær-døden-opplevelse antagelig.

*HAHA*

Skrevet

Min mann har en mye yngre søster, og jeg husker hun en gang da jeg var 23 år og hun 16 så snakket hun om "noen tjueåringer som trodde de var ungdommer"..... ;-/

Skrevet

Enig med deg, liker ikke uttrykket. Jeg har også opplevd å bli kalt MILF, det var ute og ung mann sa dette idet jeg gikk forbi han på vei til banen.

Selv om det kanskje kan oppfattes smigrende så opplevde jeg et mest som litt repektløst.

Det hadde vært noe annet om han sa "du er pen", "eller "du er sexy". Hadde mest lyst til å be han om å skjerpe seg...:-)

''Selv om det kanskje kan oppfattes smigrende så opplevde jeg et mest som litt repektløst. Det hadde vært noe annet om han sa "du er pen", "eller "du er sexy". ''

Jeg skjønner akkurat hva du mener. Men jeg tror nok at disse unge mennene mener at MILF er et annet ord for "du er sexy".

Skrevet

Eh... og dette skal man liksom ta som en kompliment?

Det samme slo meg.

Skrevet

Sikkert teit spørsmål men.. Hva betyr MILF? :-)

Mother I Like to Fuck :)

Tar det som et kjempekompliment fra en gutt i begynnelsen av 20-årene - når jeg selv snart er 40 :)

Skrevet

Det er herlig å få komplimenter! Gratulerer!! :-)

Men personlig er jeg ikke så glad i MILF-uttrykket akkurat. Jeg burde nok se på det litt som da gutta i American Pie sikla på "Stiffler's mum", men jeg setter i mitt hode inn et lite komma etter Mother, hvilket jo gjør uttrykket ikke så bra...;-)

Jeg ville nok heller ønsket at den yngre karen sa at jeg var "pen" eller et annet "gammeldags" kompliment! :-)

Jeg velger å se veldig positivt på det, jeg :)

Man må jo grabbe til seg de komplimentene som finnes, ikke sant?

Skrevet

*HAHA*

Husker jeg fikk noen slike MILF-greier inn i innboksen min på Nettby når jeg var der inne. Alle var fra unggutter fra 15-19 år og jeg skjønte rett og slett ikke hva dette var for noe nymotens tull ;-)

Det endte med at jeg måtte spørre noen hva MILF betydde..*hehe*

He, he :)

Er glad han her var i 20-årene. Litt creepy å få slike meldinger fra 15-åringer, kanskje...

Uansett synes jeg det var et herlig kompliment å få :)

Skrevet

He, he :)

Er glad han her var i 20-årene. Litt creepy å få slike meldinger fra 15-åringer, kanskje...

Uansett synes jeg det var et herlig kompliment å få :)

Skjønner godt du ble glad :))

Jeg har skjønt såpass som at vi "eldre" damer idag faktisk sees på som ganske tagbare hos den noe yngre garde ;) Sånn kan jeg ikke huske det var før?? Kan det ha noe med tv-serier som f.eks. Sex og singelliv å gjøre tro? Når vi var ungdommer var det Dynastiet og Falcon Crest som rådet. Krystle og Alexis var kanskje ikke guttas drøm den gangen ;)

Skrevet

Skjønner godt du ble glad :))

Jeg har skjønt såpass som at vi "eldre" damer idag faktisk sees på som ganske tagbare hos den noe yngre garde ;) Sånn kan jeg ikke huske det var før?? Kan det ha noe med tv-serier som f.eks. Sex og singelliv å gjøre tro? Når vi var ungdommer var det Dynastiet og Falcon Crest som rådet. Krystle og Alexis var kanskje ikke guttas drøm den gangen ;)

Hvis jeg ikke husker helt feil, var Krystle (dvs skuespilleren) ca 42 år da serien startet. Mener dette kom fram da Gyllene Tider hadde et innslag om serien.

Rart å tenke på .

Skrevet

Mother I Like to Fuck :)

Tar det som et kjempekompliment fra en gutt i begynnelsen av 20-årene - når jeg selv snart er 40 :)

Hjelpes, er det _det_ det betyr?

Vet ikke helt om jeg hadde likt det, altså....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...