Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner godt du ble glad :))

Jeg har skjønt såpass som at vi "eldre" damer idag faktisk sees på som ganske tagbare hos den noe yngre garde ;) Sånn kan jeg ikke huske det var før?? Kan det ha noe med tv-serier som f.eks. Sex og singelliv å gjøre tro? Når vi var ungdommer var det Dynastiet og Falcon Crest som rådet. Krystle og Alexis var kanskje ikke guttas drøm den gangen ;)

LOL!!!! Nei, Krystal og Alexis var kanskje ikke så veldig "doable" :)

Jeg tror kanskje endringen ligger mer i at det nå er åpenhet og større aksept for at det kan være kuult å være med eldre damer? Vet ikke... Det fantes jo slikt før også, Mrs Robinson, f.eks.

Uansett, jeg tar i mot alle komplimenter jeg får jeg, og tar godt vare på dem. Drar dem frem på dager da jeg virkelig ikke føler meg "doable" :D

Det som er litt morsomt oppi det hele er at fyren visstnok skal begynne i klassen min til høsten ;)

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

13

• morsan

12

• Lillemus

2

• Helmi

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hjelpes, er det _det_ det betyr?

Vet ikke helt om jeg hadde likt det, altså....

Jeg ser definitivt på det som et kompliment at unge fyrer i begynnelsen av 20-årene synes jeg er så fin at de kunne tenke seg å se "mer" av meg :D

Når man blir så gammel som meg, må man ta komplimenter for det de er :D

Skrevet

Hvis jeg ikke husker helt feil, var Krystle (dvs skuespilleren) ca 42 år da serien startet. Mener dette kom fram da Gyllene Tider hadde et innslag om serien.

Rart å tenke på .

Jøss, var hun så ung!!! ;-D

Skrevet

Jeg tror kanskje endringen ligger mer i at det nå er åpenhet og større aksept for at det kan være kuult å være med eldre damer? Vet ikke... Det fantes jo slikt før også, Mrs Robinson, f.eks.

Uansett, jeg tar i mot alle komplimenter jeg får jeg, og tar godt vare på dem. Drar dem frem på dager da jeg virkelig ikke føler meg "doable" :D

Det som er litt morsomt oppi det hele er at fyren visstnok skal begynne i klassen min til høsten ;)

''Det som er litt morsomt oppi det hele er at fyren visstnok skal begynne i klassen min til høsten ;)''

*HAHA* Du har vel ikke fortalt mannen din om dette?? ;-P

Skrevet

Det er hyggelig med komplimenter :)

Så absolutt :D

Skrevet

''Det som er litt morsomt oppi det hele er at fyren visstnok skal begynne i klassen min til høsten ;)''

*HAHA* Du har vel ikke fortalt mannen din om dette?? ;-P

Joda, han var med ut den kvelden, og fikk alt referert :)

Tror han ble litt stolt - han burde i alle fall det :)

Og han har ingenting å frykte - jeg foretrekker menn som vet hva de gjør ;)

Skrevet

Joda, han var med ut den kvelden, og fikk alt referert :)

Tror han ble litt stolt - han burde i alle fall det :)

Og han har ingenting å frykte - jeg foretrekker menn som vet hva de gjør ;)

Hehe, høres ut som du har en bra og fornuftig mann :-)

Skrevet

Hehe, høres ut som du har en bra og fornuftig mann :-)

Det er det ingen tvil om :) Han er den beste av de beste :D

Skrevet

Det er det ingen tvil om :) Han er den beste av de beste :D

Herlig :-D

Skrevet

Jeg ser definitivt på det som et kompliment at unge fyrer i begynnelsen av 20-årene synes jeg er så fin at de kunne tenke seg å se "mer" av meg :D

Når man blir så gammel som meg, må man ta komplimenter for det de er :D

Hi, hi, ja jeg skjønner jo hva du mener da..

Men syntes nå det MILF stod for var ganske "harry", så det er vel det jeg reagerte på..

Jeg er jo ikke akkurat en ung jomfru lenger selv, men håper fremdeles å bli tatt for yngre enn det jeg er.

Sist jeg var ute, ble fyren som prøvde å sjekke meg opp direkte sur da jeg fortalte at jeg hadde to barn, for det hadde han aldri i livet trodd! Han trodde jeg var i begynnelsen av 20 åra (og jeg var nesten 10 år eldre..)

Det tok jeg jo som et kompliment! Og..JA, det er noen år siden jeg var ute sist, gitt!!

Så moralen er vel at vi damene må komme oss mer ut og sole oss i glansen ;-)

Skrevet

Hi, hi, ja jeg skjønner jo hva du mener da..

Men syntes nå det MILF stod for var ganske "harry", så det er vel det jeg reagerte på..

Jeg er jo ikke akkurat en ung jomfru lenger selv, men håper fremdeles å bli tatt for yngre enn det jeg er.

Sist jeg var ute, ble fyren som prøvde å sjekke meg opp direkte sur da jeg fortalte at jeg hadde to barn, for det hadde han aldri i livet trodd! Han trodde jeg var i begynnelsen av 20 åra (og jeg var nesten 10 år eldre..)

Det tok jeg jo som et kompliment! Og..JA, det er noen år siden jeg var ute sist, gitt!!

Så moralen er vel at vi damene må komme oss mer ut og sole oss i glansen ;-)

Jeg kan være enig i at ordbruken er litt i råeste laget for meg, men jeg velger å se bort fra det, og bare nyyyyte komplimentet :)

Det skal sies at jeg er ute kanskje 1 gang i året - hvis det blir så mye, så jeg må jo bare ta til meg det jeg kan :)

Skrevet

Unnskyld meg, men hva er en MILF?? =)

Mother I like to fuck ;)

Skrevet

Unnskyld meg, men hva er en MILF?? =)

mum i like to fuck

Skrevet

Mother I like to fuck ;)

Det hadde jeg aldri klart å ta som et kompliment...

Skrevet

Det hadde jeg aldri klart å ta som et kompliment...

Men det gjør jeg :)

Jeg ser bort fra den rå ordbruken, og ser på komplimentet som ligger bak.

Her er det altså en ung fyr i begynnelsen av 20-årene, som synes jeg at jeg - ei dame på snart 40 ser så grei ut at han kunne tenke seg å se mer av meg...

Klarer ikke noe annet enn å sette pris på det, jeg :)

Skrevet

mum i like to fuck

lol!

Ja, jeg ser komplimentet i den der ja!!

Skrevet

''Det fantes jo slikt før også, Mrs Robinson, f.eks. ''

Anne Bancroft var faktisk bare 36 år da hun spilte i filmen The Graduate:-)

Og ganske så flott også, spør du meg:

http://imagecache2.allposters.com/images/pic/77/039_9631~Anne-Bancroft-Posters.jpg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...