Gå til innhold

Pusse opp

Anbefalte innlegg

Gjest Tips fra deg
Skrevet

Vi skal pusse opp i stua. Nå er veggene lyse og møblene i bjørkefiner. Har lyst på lyse vegger siden møbler og bilderammer er lyse(bjørkefiner).

Tenkte på en vegg med tapet som har 2 brunfarver i seg og den andre veggen i den lyseste av de brunfarvene som er i tapeten.

Hvordan høres det ut? Er det mest moderne med lyse farver ennå?

Skrevet

Høres veldig bra ut! Kunne også tenke meg å tapetsere igjen...prøve meg på 1 side med mønstret tapet og resten i ensfarget..som matcher:0)

Gjest Tips fra deg
Skrevet

Det blir sikkert fint hos deg. :0)

Takk :-)

Gjest lyst er fint
Skrevet

Lyst som i shabby chic/wabi sabi er moderne. Retro 60-70 talls stil er også moderne. Uansett syns jeg ikke at man skal gå for det morderne, men det man liker og gjerne noe som er litt "klassisk" og holder seg i stilen. Golv og tak i nøytrale farger er lurt og gjerne nøytrale farger på de fleste vegger. Så kan en heller skifte tapet på fondveggen eller male den i blant. Og skifte gardiner, puter og ting når en vil ha en forandring i stilen.

For litt siden skulle feks kjøkkenskap være veldig blanke, nå skal de gjerne være matte, så det blir dyrt om en hele tida skal være trendy.

Bjørke-finer hørtes litt kjedelig ut. Hva med å vurdere å heftgrunne møblene og male dem? Å feks tapetsere innsiden i et skap kan også være kult, eventuelt ha på gardiner inni, bruke bilder, stoff eller tapet på innsiden av glasset på glassdørene slik at dørene fungerer som rammer.

Skrevet

Høres veldig bra ut! Kunne også tenke meg å tapetsere igjen...prøve meg på 1 side med mønstret tapet og resten i ensfarget..som matcher:0)

Det har vi hos oss i enkelte rom.

Var spent på forhånd da vi planla å ha to forskjellig tapet i samme rom, men veldig fornøyd!

Skrevet

Det har vi hos oss i enkelte rom.

Var spent på forhånd da vi planla å ha to forskjellig tapet i samme rom, men veldig fornøyd!

:0) Spennende med noe nytt! Er så lei...malte vegger.

Sallongen vår er i retning ( blodappelsin Farge litt mer i rødt ) og ellers alle møblene i Mahogni. Veggene i veldig svakt gul.

Kan ikke fordra hvite/beige farge...blir for kaldt for meg.Så Problemet blir: Valget av Tapet! Mønster ,,rundt Sallongen( er ensfarget) Har forresten masse Bilder der, så jeg vet ikke om det kan bli veldig rotete, med Mønstertapet der! Uff, det blir ikke lett:0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...