Gjest tykke fingrer jenta Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 hei, er det noen måte å få tynnere og mindre fingrer på? jeg trenger svar for jeg har utrolig lange og tykke fingrer og det er utrolig pinlig. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Litt utenfor psykiatri kanskje? Jeg trodde at det var noe en gjorde/hatte gjort (en handling) som var pinlig - ikke noe en er. Jeg har grått hår. Bør jeg synes det er pinlig? 0 Siter
Gjest tanta til beathe Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Litt utenfor psykiatri kanskje? Jeg trodde at det var noe en gjorde/hatte gjort (en handling) som var pinlig - ikke noe en er. Jeg har grått hår. Bør jeg synes det er pinlig? ''Jeg har grått hår. Bør jeg synes det er pinlig?'' Det er vel ikke pinlig, men skal du ha noen sjans blant damene (særlig de yngre) så bør du kanskje vurdere å farge det? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 ''Jeg har grått hår. Bør jeg synes det er pinlig?'' Det er vel ikke pinlig, men skal du ha noen sjans blant damene (særlig de yngre) så bør du kanskje vurdere å farge det? Noen har fått sjanser nok :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 ''Jeg har grått hår. Bør jeg synes det er pinlig?'' Det er vel ikke pinlig, men skal du ha noen sjans blant damene (særlig de yngre) så bør du kanskje vurdere å farge det? ''Det er vel ikke pinlig, men skal du ha noen sjans blant damene (særlig de yngre) så bør du kanskje vurdere å farge det?'' Tøys. Grått hår kan være knallsexy. Menn med farger hår er ikke sexy. Etter min smak i alle fall. 0 Siter
Axcia Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Noen har fått sjanser nok :-) *råflirer* 0 Siter
Gjest tanta til beathe Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 ''Det er vel ikke pinlig, men skal du ha noen sjans blant damene (særlig de yngre) så bør du kanskje vurdere å farge det?'' Tøys. Grått hår kan være knallsexy. Menn med farger hår er ikke sexy. Etter min smak i alle fall. Da har vi nok ulik smak:) Men det er jo bra at det kan være håp med grått hår også. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 ''Det er vel ikke pinlig, men skal du ha noen sjans blant damene (særlig de yngre) så bør du kanskje vurdere å farge det?'' Tøys. Grått hår kan være knallsexy. Menn med farger hår er ikke sexy. Etter min smak i alle fall. ''Tøys. Grått hår kan være knallsexy. Menn med farger hår er ikke sexy. Etter min smak i alle fall'' Heeelt enig! Mannen min fikk farget håret sitt beksort "her nede" hvor vi bor en gang hos frisøren. Gyselig!!! Da fikk han klar beskjed fra meg altså.- Gjør du dette en gang til, så er det skilsmissegrunn ;o) Nå har det heldigvis vokst ut igjen:-) 0 Siter
Gjest deg om det Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 ''Jeg har grått hår. Bør jeg synes det er pinlig?'' Det er vel ikke pinlig, men skal du ha noen sjans blant damene (særlig de yngre) så bør du kanskje vurdere å farge det? Tja, jeg synes grått hår er skikkelig sexy. (Helt uten sammenligning med NHD forøvrig) 0 Siter
Gjest Tanta til Beathe Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Tja, jeg synes grått hår er skikkelig sexy. (Helt uten sammenligning med NHD forøvrig) Men hvis damene ser han med mørkere hår,så vil de kanskje tro at han er yngre enn det han er. Det kan nok vekke interessen, mer enn at de ser det gråe håret hans. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.