Gå til innhold

Hvordan fjerne avsnittstegn i mailen min?

Anbefalte innlegg

Gjest Litt oppgitt jeg...
Skrevet

Har klart å få det til å vise avstandstegn når jeg skriver mail...altså disse prikkene og tegnene for innrykk og neste linje og sånn...

Jeg har lett for å få fjernet dette igjen men finner det ikke, ikke har jeg tid å lete heller her jeg sitter

Vet du hvordan jeg får satt mailen tilbake til normalt utseende igjen? (dette andre er vel for redigering og sjekk at tab etc)

Skrevet

Om det ikke står et tegn i verktøylinjen din som ligner på avstandstegnet, så må du få opp flere alternativer for verktøylinjen, legge opp den og trykke på den.

Skrevet

Om det ikke står et tegn i verktøylinjen din som ligner på avstandstegnet, så må du få opp flere alternativer for verktøylinjen, legge opp den og trykke på den.

Har prøvd dette, men jeg finner det helt enkelt ikke...

Skrevet

Har prøvd dette, men jeg finner det helt enkelt ikke...

Hmmm, det var jo rart...

Skrevet

Hmmm, det var jo rart...

kan heller ikke skjønne det der :(

Håpet noen kunne "hurtigknappen" for dette, jeg klarte nemmelig å få til elende ved å skulle skrive stor bokstav (skriver touch) så det må være at jeg kom borti en knappekombinasjon som har gjort dette. Eller dvs jeg vet det skjedde sånn, vet bare ikke helt hvordan, siden det går litt fort i svingene her

Skrevet

kan heller ikke skjønne det der :(

Håpet noen kunne "hurtigknappen" for dette, jeg klarte nemmelig å få til elende ved å skulle skrive stor bokstav (skriver touch) så det må være at jeg kom borti en knappekombinasjon som har gjort dette. Eller dvs jeg vet det skjedde sånn, vet bare ikke helt hvordan, siden det går litt fort i svingene her

Jeg har også klart å starte det ved å bruke en eller annen hurtiginnstilling - men aner heller ikke hvilken...

Men, så har jeg den knappen på verktøylinja mi, så det er bare å fjerne den.

På andre maskiner har jeg måttet "hente" den ved å få opp flere verktøy - noe annet vet jeg ikke av...

Beklager - håper andre er flinkere enn meg :)

Skrevet

Jeg har også klart å starte det ved å bruke en eller annen hurtiginnstilling - men aner heller ikke hvilken...

Men, så har jeg den knappen på verktøylinja mi, så det er bare å fjerne den.

På andre maskiner har jeg måttet "hente" den ved å få opp flere verktøy - noe annet vet jeg ikke av...

Beklager - håper andre er flinkere enn meg :)

He he, du er tålmodig som prøver i allefall.

Takk skal du ha, vi får se hva jeg får til i morgen (er arbeidspcn)

:)

Skrevet

He he, du er tålmodig som prøver i allefall.

Takk skal du ha, vi får se hva jeg får til i morgen (er arbeidspcn)

:)

lykke til - fortell meg hvordan du gjør det da :)

Skrevet

lykke til - fortell meg hvordan du gjør det da :)

Etter å ha vært veldig irritert så lang tid så satte jeg meg ned og tenkte å bruke den tid det tok for å få rettet på dette :)

Jeg lette og lette, og som du sa så måtte jeg inn via et valg og legge til den knappen som en hurtigknapp på en hjelpelinje

Men ikke aner jeg hvordan den kunne ligge så skjult, jeg skal liksom ha litt greie på pc men dette brukte jeg altså godt med tid på å finne ut

Jeg måtte inn og velge "alle knapper" og så ble meg nesten ned i bunnen før denne lille rakkern dukket opp

Men da ble jeg også kvitt den

Phuh, :)

Tusen takk for tålmodighet og hjelp i allefall jubalong70

Skrevet

Etter å ha vært veldig irritert så lang tid så satte jeg meg ned og tenkte å bruke den tid det tok for å få rettet på dette :)

Jeg lette og lette, og som du sa så måtte jeg inn via et valg og legge til den knappen som en hurtigknapp på en hjelpelinje

Men ikke aner jeg hvordan den kunne ligge så skjult, jeg skal liksom ha litt greie på pc men dette brukte jeg altså godt med tid på å finne ut

Jeg måtte inn og velge "alle knapper" og så ble meg nesten ned i bunnen før denne lille rakkern dukket opp

Men da ble jeg også kvitt den

Phuh, :)

Tusen takk for tålmodighet og hjelp i allefall jubalong70

Så flott at du fant den :)

Det er så irriterende når ting skjer med pc'n og man ikke finner ut hvordan man skal løse det...

Men jeg lurer veldig på hvilke hurtigvalgsknapper vi kommer borti når det plutselig slår seg på...

Skrevet

Så flott at du fant den :)

Det er så irriterende når ting skjer med pc'n og man ikke finner ut hvordan man skal løse det...

Men jeg lurer veldig på hvilke hurtigvalgsknapper vi kommer borti når det plutselig slår seg på...

He he, ja det kan du si. Garantert at vi hadde ikke fått til det hurtigvalget om vi hadde prøvd aldri så mye ;)

Fjernkontrollen til Viasatpakken vår er også sånn. Plutselig så kommer det ikke lyd gjennom sorrounden. Fra Canal Digital går det, via dvd går det men ikke Viasat.

Tok vinter og votter før jeg skjønte at lyden på Viasatboksen var skrudd ned.

Dette har hendt utallige ganger men aldri har jeg for meg at jeg har rørt annet enn "opp - ned" knappen for kanalvalg, så det tar jammen sin tid noen ganger å huske på det og få skrudd den opp

Himmel og hav så lenge jeg har sittet før i tiden pga dette, slått av og på bokser, sorrounder, tv i alle kanalmuligheter osv

Merkelig fenomen det greiene der. Men nå ser jeg nå i allefall hva jeg skriver i mailene (rart hvordan ordene forsvinner i prikker og sånne klumpetegn som var nå) og det er nå bra :D

Skrevet

He he, ja det kan du si. Garantert at vi hadde ikke fått til det hurtigvalget om vi hadde prøvd aldri så mye ;)

Fjernkontrollen til Viasatpakken vår er også sånn. Plutselig så kommer det ikke lyd gjennom sorrounden. Fra Canal Digital går det, via dvd går det men ikke Viasat.

Tok vinter og votter før jeg skjønte at lyden på Viasatboksen var skrudd ned.

Dette har hendt utallige ganger men aldri har jeg for meg at jeg har rørt annet enn "opp - ned" knappen for kanalvalg, så det tar jammen sin tid noen ganger å huske på det og få skrudd den opp

Himmel og hav så lenge jeg har sittet før i tiden pga dette, slått av og på bokser, sorrounder, tv i alle kanalmuligheter osv

Merkelig fenomen det greiene der. Men nå ser jeg nå i allefall hva jeg skriver i mailene (rart hvordan ordene forsvinner i prikker og sånne klumpetegn som var nå) og det er nå bra :D

Vet veldig godt hva du mener... Den teknikken...

Vet du, det er faktisk noen som foretrekker å skrive med de "dingsbumsene" på - jeg fatter og begriper det ikke.

Som du sier, det blir jo så rotete og vanskelig å se bokstavene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...