Gå til innhold

Har bursdag snart :-)

Anbefalte innlegg

Gjest jaja, sa brura
Skrevet

Dame, fyller ca midt på 30-tallet, og fikk spørsmål i går "hva ønsker du deg?"

Ja, hva ønsker jeg meg?

Like vanskelig å svare hver gang jeg får det spørsmålet.

Penger til å kjøpe makrolinse til speilrefleksen? Rørospledd? Mascara? Sokker? En film? Hvilken da..

Gjest Stoooort dilemma:-)
Skrevet

Jeg får også det. Og jeg ønsker meg penger så jeg kan kjøpe kameralinse. Det er en skikkelig presang!!!

(Finnes forresten div. brukt på Finn.no og Foto.no)

Ellers er det veldig praktisk med veldig konkrete ting. F.eks. glass man sparer på. Bestemte filmer osv.

Gjest fint for deg
Skrevet

Folk har det tydeligvis alt for bra.

Beklageligvis har jeg aldri problemer med å svare når folk spør hva jeg ønsker meg til jul og bursdager etc.

Skrevet

Beklageligvis har jeg aldri problemer med å svare når folk spør hva jeg ønsker meg til jul og bursdager etc.

- And I'm not a bitter person...

Herregud, folk må vel få lov til å synes det er vanskelig å svare på et slikt spørsmål på direkten uten at det skal komme snikende denslags kommentarer som lukter misunnelse lang vei.

Husk at det er ytterst få som kler martyrrollen.

Skrevet

Var nå dette nødvendig da? :-(

Skrevet

Jeg får også det. Og jeg ønsker meg penger så jeg kan kjøpe kameralinse. Det er en skikkelig presang!!!

(Finnes forresten div. brukt på Finn.no og Foto.no)

Ellers er det veldig praktisk med veldig konkrete ting. F.eks. glass man sparer på. Bestemte filmer osv.

Da ville jeg rett og slett ønsket meg penger. Det er ikke uvanlig å ønske seg det :-)

Gjest bursdager
Skrevet

Da ville jeg rett og slett ønsket meg penger. Det er ikke uvanlig å ønske seg det :-)

Hvis en venninne spør så.

Skrevet

Bok! :) Ønsk deg en spennende krim-bok, du kan alltids bytte hvis du har den hvis du ikke vet om en spesiell du ønsker deg da.. Fleece-jakke/genser? Pelspledd? Vin? Tøfler - får mange gode sokke/tøfler på Lindex. Cd.. Øredobber.. Kinobilletter, billetter til stand-up eller konsert (sjekk billettservice) og ta en aften med den du ønsker deg det av. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...