Gå til innhold

Katastrofekokken, det er meg!

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Huffda, ikke en gang eggerøre klarer jeg å lage, uten at det blir noe feil.

Jeg har laget eggerøre til minstejenta sin klasse. De skal ha felleslunsj i morgen.

Jeg laget i to omganger. Den første så fin ut. Andre gangen, brukte jeg for mye pepper og den ser grå ut.

Dette blir sikkert bra når jeg blander det, tenkte jeg.

Men den er delvis litt grå. Den er god på smak, men det ser ut som jeg har brukt gamle egg, enda de er kjøpt i dag.

Må jeg lage ny nå? Villde du ha smakt på grågul eggerøre?

Skrevet

''Villde du ha smakt på grågul eggerøre?''

Hvis jeg visste hvem som hadde laget den og at den personen var en man kan stole på:-) Hadde nok stått over eggerøre med diskutabel farge på f eks hotell, men ikke sikkert jeg ville tenkt videre over det dersom jeg var barn.

Hjelper det å drysse over hakket gressløk?

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

''Villde du ha smakt på grågul eggerøre?''

Hvis jeg visste hvem som hadde laget den og at den personen var en man kan stole på:-) Hadde nok stått over eggerøre med diskutabel farge på f eks hotell, men ikke sikkert jeg ville tenkt videre over det dersom jeg var barn.

Hjelper det å drysse over hakket gressløk?

Det er alerede gressløk over den.

Kanskje jeg bare skal sette en lapp på boksen og forklare hvorforeggerøra er grågul? :-)

Skrevet

Det er alerede gressløk over den.

Kanskje jeg bare skal sette en lapp på boksen og forklare hvorforeggerøra er grågul? :-)

...eller kanskje dere kan spise den selv til lunsj hjemme? :-)

candyqueen_83
Skrevet

Pepper? Har aldri i det jeg..

Må jo ha pepper i da :)

Skrevet

Må jo ha pepper i da :)

Helt enig :-)

Men skulle jeg ha sendt med slikt til en buffet for små barn, hadde jeg nok både sløyfet pepper og gressløk! *lang erfaring med unge som er skeptisk til hva som finnes i ferdigblandet mat*

Gjest honnicorn
Skrevet

Pepper? Har aldri i det jeg..

Har aldri hørt om at det skal være pepper i eggerøre. Gressløk hadde jeg ikke tatt i hvis det er barn som skal spise den.

candyqueen_83
Skrevet

Men skulle jeg ha sendt med slikt til en buffet for små barn, hadde jeg nok både sløyfet pepper og gressløk! *lang erfaring med unge som er skeptisk til hva som finnes i ferdigblandet mat*

Nei, kanskje ikke hvis det kun er til barn.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

''Men skulle jeg ha sendt med slikt til en buffet for små barn, hadde jeg nok både sløyfet pepper og gressløk''

Mener du det? Det er 8-åringer det er snakk om.

Pleier ikke å lage annen mat til ungene jeg enn det vi spiser selv, så det var ikke i tankene mine at jeg burde sløyfet gressløk og pepper.

Skrevet

Kan du ikke bare påstå at du har hatt litt konditorfarge i...*s*

Dårlig forslag fra

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Kan du ikke bare påstå at du har hatt litt konditorfarge i...*s*

Dårlig forslag fra

He he, jo kanskje det:-)

Jeg leverer den slik og blåser i om alt går i søpla:-) Det blir sikkert nok av pålegg der uansett:-)

Skrevet

He he, jo kanskje det:-)

Jeg leverer den slik og blåser i om alt går i søpla:-) Det blir sikkert nok av pålegg der uansett:-)

Eller du kan komme hit til oss med den... *s*

Det kommer til å gå fint dette, tenker jeg. :-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Eller du kan komme hit til oss med den... *s*

Det kommer til å gå fint dette, tenker jeg. :-)

''Eller du kan komme hit til oss med den... *s*''

Tja innen jeg rekker å komme meg til deg, er det ikke bare fargen et er noe galt med :-)

Skrevet

''Eller du kan komme hit til oss med den... *s*''

Tja innen jeg rekker å komme meg til deg, er det ikke bare fargen et er noe galt med :-)

He he, spørs om ikke smaken er blitt som baken da, gitt :-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

He he, spørs om ikke smaken er blitt som baken da, gitt :-)

Usj, jeg skal spare deg for den opplevelsen:-)

Gjest majas mamma
Skrevet

Neste gang bruker du hvit pepper, så blir det ikke misfarget.

Skrevet

Neste gang bruker du hvit pepper, så blir det ikke misfarget.

...men hvit pepper er ikke så goddt :-(

Skrevet

Usj, jeg skal spare deg for den opplevelsen:-)

Like måte :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...