Gjest Svarttrost_bipolar Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Jeg har vært plaget av vedvarende uro siden litt før jul. Brukte først Zyprexa for lindring, men måtte opp i store doser (min.10mg) for effekt, og med det fulgte vektøkning. Har derfor sluttet med Zyprexa, prøver nå ut Atarax, som jeg ikke synes har effekt i det hele tatt. En psykiater mente uroen min er angst, men jeg har erfaring med angst, og dette er ikke likt. Uroen er som en evig kribling, jeg blir som et dyr i bur, vandrer fra vegg til vegg og får ikke samlet meg om noen ting. Nå går det på livskvaliteten løs, den tilbakevendende tanken er "hvordan slippe unna". Har problemer med slike impulser, har tidligere endt i overdoser og vil ikke dit igjen Har også et depressivt lokk liggende over meg, lett, men det medfører at jeg er et slakt om morgenen. Forsøkte å redusere på quetiapin men ble da enda mer urolig. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre lenger, håper du har noen innspill til meg NHD. Bruker 30mg Quetiapin og 5mg Abilify 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Skal selvfølgelig være 300mg Quetiapin 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.