Gå til innhold

Skummel person, spesielt blikk....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har fått høre om meg selv at andre har blitt frarådet å ha kontakt med meg, fordi jeg er "skummel", og at denne personen kan se det på blikket mitt.....! Hmmmm, noen tanker, kjenner dere noen "skumle" basert på blikket deres? Jeg synes f. eks Elin Tvedt har litt skummelt blikk, men det er trolig pga sterke linser....? Kan det være noe sånt? Må innrømme at jeg nok ble litt satt ut!

Gjest Elextra
Skrevet

"Skummel" og "skummel" kan jo være så mangt!

Ikke godt å si hva det betyr.

Skrevet

Elin Tvedt har et stikkende blikk. Ubehagelig.

Det har hun Marthe som ledet Grand Prix- også..

Gjest ikke bry deg
Skrevet

Noen mennesker har øyne som kan virke litt stikkende. Tolkningen av dette er noe helt annet. At øynene kanskje virker stikkende, har ingen ting å si. Det kan ha med skjeling å gjøre, eller andre forhold som gir det inntrykket. Ingen ting å tenke på. Vær hyggelig og vær deg selv. Jeg antar du ikke stirrer for lenge på folk, så det har med oppførselen din å gjøre, mer enn blikket.

Hun som tolker øynene dine slik høres derimot litt skummel ut og ikke helt i vater..

Gjest honnicorn
Skrevet

Interessant det du skriver. Jeg har "lært" av min mor at en kan se på øynene til folk om de har psykiske problemer. Og det har faktisk stemt hver gang. Når folk har litt stikkende, plutselig blir litt "ville" i blikket, så har de problemer, sier min mor..... men at de er skumle, det synes jeg er å overdrive.

Skrevet

Det har hun Marthe som ledet Grand Prix- også..

Ja. Ser helt snålt ut.

Skrevet

Har en kompis med utrolig nydelige, blå øyne. Ofte sier folk de ikke liker blikket hans, men de kan aldri forklare helt hvorfor. Det er bare _noe_. Jeg på min side, jeg har alltid likt øynene og blikket hans veldig godt.

Men jeg er enig med de som sier at Elin Tvedt og Thomas Alsgård har "skummelt" blikk. :-D

Gjest majas mamma
Skrevet

Som barn var jeg LIVREDD en av nabofruene. Hun var ei lita, tynn flis men hadde ett enormt oppsatt kullsvart hår, sånn som var moderne på 60-tallet. Sånn i ettertid har jeg jo skjønt at hun egentlig bare var kjempesnill og søt. Men vi kan jo henge oss opp i så mye rart. Spesielle blikk legger jeg ikke merke til, med mindre det er --meget spesielt. Var en fyr jeg syns hadde et rart blikk. Tok lang tid før jeg oppdaget at fyren hadde ett grønt og ett brunt øye. Det så litt merkelig ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...