Gå til innhold

Kan ikke vg dette med bilderedigering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke noe bilde over teksten her, så enten har VG retta opp, eller så er det hos deg bare det er feil :-)

candyqueen_83
Skrevet

Ikke noe bilde over teksten her, så enten har VG retta opp, eller så er det hos deg bare det er feil :-)

Hun mener vel at bildet står over selve teksten? Altså før?

Skrevet

Ja, det kan hende. tenkte hun mente at det dekket over teksten.... Og det skjer jo fra tid til annen.

candyqueen_83
Skrevet

Ja, det kan hende. tenkte hun mente at det dekket over teksten.... Og det skjer jo fra tid til annen.

Ja, det kan jo være det også.

Gjest Trøtt i tryne
Skrevet

Det ER riktignok tidlig på morningen her altså, men jeg skjønner ikke bæret hva du mener VG har gjort her :S

Ser ikke no feil jeg. Forklaring?

Skrevet

Nei, hun mener nok at bildet står oppå teksten slik at man ikke kan lese det som står, det hender da rett som det er på vg.no.

Skrevet

Jeg sitter nå på en annen pc men ser samme feilen her. Bildet står over teksten der det bl.a beskrives hvordan fisken ble drept.

Skrevet

Det ER riktignok tidlig på morningen her altså, men jeg skjønner ikke bæret hva du mener VG har gjort her :S

Ser ikke no feil jeg. Forklaring?

Jeg sitter nå på en annen pc men ser samme feilen her. Bildet står over teksten der det beskrives hvordan fisken ble drept.

Gjør det ikke det hos dere?

Skrevet

Ligger ikke det siste bildet over forklaringen på "hvordan man tar livet av en sånn breiflabb?"

Skrevet

Ligger ikke det siste bildet over forklaringen på "hvordan man tar livet av en sånn breiflabb?"

Ikke hos meg - akkurat nå i alle fall. Men det skjer stadig vekk - og ja, det er vel hos VG.

Skrevet

Ikke hos meg - akkurat nå i alle fall. Men det skjer stadig vekk - og ja, det er vel hos VG.

Hos meg ligger bildet av Kåre Haugland (med teksten "Nyter fangsten") over intervjuet.

Men jeg tror jeg skal klare meg uten å vite hvordan de avlivet beistet.

Skrevet

Hos meg ligger bildet av Kåre Haugland (med teksten "Nyter fangsten") over intervjuet.

Men jeg tror jeg skal klare meg uten å vite hvordan de avlivet beistet.

''Men jeg tror jeg skal klare meg uten å vite hvordan de avlivet beistet.''

*LOL*

Sant nok :-)

(Men det hender jo - selv i VG - at det som skjules er noe man ønsker å lese)

candyqueen_83
Skrevet

Nei, hun mener nok at bildet står oppå teksten slik at man ikke kan lese det som står, det hender da rett som det er på vg.no.

Okei, det kan godt være. Jeg har ikke peiling på bilderedigering. Hehe.

Men bildet stod ikke over teksten da jeg trykket på linken rett etter at hun la den ut.

Gjest Trøtt i tryne
Skrevet

Jeg sitter nå på en annen pc men ser samme feilen her. Bildet står over teksten der det beskrives hvordan fisken ble drept.

Gjør det ikke det hos dere?

He he, nope :D Ikke no feil her altså, du må ha en virus du bærer med deg ;)

Glemte å sjekke på jobben i sta, det var litt dumt.

Overskriften kunne dog vært litt større, den drukner litt i bildet liksom, men det er vel smak og behag og har ingen ting med redigering å gjøre :)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Det samme skjer av og til hos meg når jeg leser vg på jobb. På min private pc funker alt fint.

Skrevet

Det har vel ikke noe med bilderedigering å gjøre, men sidebredde på heimesida deres.

Persille1365381127
Skrevet

Det har noen med hvilken nettleser du bruker, hvilken versjon og hvilken oppløsning du har på skjermen :)

Jeg jobber en del med websider, og det ser ikke likt ut i Chrome, IE og FireFox. Det er ikke alltid like lett å lage det så det ser likt ut i alle, eller er kompatibelt.

Dersom du har IE7, så er det den aller vanskeligste å "tilfredsstile" - den er utrolig vanskelig å jobbe med. Det kan se bra ut i Chrome, FireFox og andre versjoner av IE - men altså ikke i IE7.

Skrevet

Det har noen med hvilken nettleser du bruker, hvilken versjon og hvilken oppløsning du har på skjermen :)

Jeg jobber en del med websider, og det ser ikke likt ut i Chrome, IE og FireFox. Det er ikke alltid like lett å lage det så det ser likt ut i alle, eller er kompatibelt.

Dersom du har IE7, så er det den aller vanskeligste å "tilfredsstile" - den er utrolig vanskelig å jobbe med. Det kan se bra ut i Chrome, FireFox og andre versjoner av IE - men altså ikke i IE7.

Akkurat ja:-) Jeg bruker IE eller IE7. Tror kanskje det er sistnevnte.

Persille1365381127
Skrevet

Akkurat ja:-) Jeg bruker IE eller IE7. Tror kanskje det er sistnevnte.

Det forklarer mye :)

Jeg anbefaler at du bruker Chrome i stedet (det er bare å laste ned, og er kompatibelt med IE så du kan overføre alle bokmerker osv), det er mye mer stabilt, bruker mindre ressurser - og har bedre funksjonalitet.

Det er Googles nettleser :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...