Miss Marple Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Vil det være farlig å ta en innsovningstablett (Imovane) kvelden før en skal i narkose? Jeg skal operere galleblæren, og gruer meg forferdelig (det er noe med selve narkosesituasjonen jeg er fryktelig redd for). Og så nervøs - da kan jeg bare glemme og sove. Det er en liten stund til ennå, har ikke fått all informasjon fra sykehuset, men jeg regner med at jeg må være fastende fra et tidspunkt. Skal møte 0800, men vet jo ikke på hvilket tidspunkt på dagen jeg blir tatt. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Jeg har brukt zopiclone kvelden før narkose, det har dog vært på sykehuset. Ta en telefon, det står nok nr til avd på brevet ditt, så spør du. 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Pasienter som ligger på sykehus og skal operes dagen etterpå blir gjerne tilbudt noe å sove på kvelden før. Jeg vil tro at det er like greit å gjøre det samme om man er hjemme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.