Gjest alexandra23 Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Hei Jeg er en jente på 23 år som har den siste mnd hatt en rekke ulike symptomer. Jeg drikker mye vann, går ofte på toalettet og er svimmel når jeg reiser meg. Har hatt liten matlyst til enorm matlyst. Har 2 ganger opplevt at jeg står opp om morgenen og begynner å gå ut av sengen, så svikter den ene benet, jeg kan ikke føle det lenger og jeg detter sammen og ned på gulvet. Dette syns jeg er veldig ekkelt og skummel og kunne gjerne ønske meg et svar på hva dette mulig kan være vennlig hilsen jente 23 0 Siter
Sør Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Du bør omgående ringe legevakten, for å sjekke om du har diabetes! Fortell dem at du drikker mye, og de andre symptomene. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest kinelle Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Lavt blodtrykk kanskje? Lite jern? Ville uansett gått til legen og sjekket det. Jeg har lavt blodtrykk og uansett hvor mye jeg drikker så er jeg svimmel når jeg reiser meg opp. Må sitte litt i sengen før jeg kan stå opp. Veldig upraktisk, men det er visst ingenting å gjøre med har legen min sagt. Og det er ikke veldig plagsomt nå som jeg er vant til det. Men hender jeg glemmer meg og da er det som oftest rett i bakken - blitt noen pinlige situasjoner. 0 Siter
Sør Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Lavt blodsukker? Høres mer ut som langvarig høyt blodsukker, som har forårsaket ketoacidosis. Med vennlig hilsen 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Høres mer ut som langvarig høyt blodsukker, som har forårsaket ketoacidosis. Med vennlig hilsen Jeg tror egentlig jeg mente lavt blodtrykk ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.