Gjest 24jente24 Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Hei, Har den siste tiden vært plaget av tretthet og plutselig svevende svimmelhet (særlig foran data). Jeg følger meg skjelven og øm i nakken, lignende en rastløs følelse. Ellers har jeg tidvis dårlig fordøyelse (diare og oppblåst). Har blitt påvist melkeintoleranse for en god tid tilbake, men kan også plutselig reagere på andre ting. Har stillesittende, men stressende jobb(er) og desember måned var enormt hektisk. Er disse plagene noe jeg bør sjekke ut hos doktor eller er det stressymptomer? Kan nevne at jeg var i en mindre bilulykke for noen måneder siden og var øm mellom skulderbladene en stund i etterkant. Ellers har jeg mulig endring i livssituasjon (vurderer å bryte ut fra et 8 år langt forhold, fordi jeg mener vi har vokst fra hverandre.) Litt uvant å føle en ønsker seg bort fra noe som det i utgangspunktet ikke er noe galt med. Likevel greier jeg ikke å bryte, og lurer på hvorfor ”alle andre” greier det, og ikke jeg. Kan dette ha noe med plagene å gjøre? Jeg trener 3 ganger i uken og føler det hjelper på førstnevnte plager. Spiser delvis sunt (rent kjøtt, fisk, grønnsaker og frukt). Det dukker også opp noe usunt innimellom. Kan bli bedre å drikke vann. Er ikke røyker. Prøver også å øke søvnmengden da det kun har blitt 6 timer pr natt i gjennomsnitt siste mnd. Hvis jeg har tid hviler jeg litt på dagen. Takknemlig for svar på hva jeg bør sjekke ut eller råd for hvordan jeg kan pleie dette på egenhånd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.