Gå til innhold

Mennesker som endrer adferd ved alkoholinntak?

Anbefalte innlegg

Gjest hvorfor skjer dette tro??
Skrevet

Er klar over at en kan endre adferd ved inntak av alkohol på en positiv måte. Slik som friere tale, gladere ovs. Men hva er det med mennesker som endrer seg til udelikate, krenkende, sinte og voldelige mennesker ved alkoholinntak, og som gjør det igjen og igjen? Disse fungerer som normale i edru tilstand. Er det underliggende årsaker eller? Noen forklaringer her?

Videoannonse
Annonse
Gjest anonymfortiden
Skrevet

Jeg forstår heller ikke folk som drikker når de vet at de blir agressive i beruset tilstand. Men jeg pleier å si: Du skal ikke drikke hvis du er deppa eller sur, fordi alkoholen forsterker disse følelsene.

Skrevet

Slike folk skal ikke drikke alkohol, men de gjør det allikevel.

Det kan enten skyldes manglende selvinnsikt eller at de er klar over det men de bryr seg ikke om det.

Skrevet

nhd skrev at det er "grunnpersonligheten" som kommer til overflaten.. Men jeg skriver det med forbehold om at jeg kan ha misforstått, i og med at i tilfellet du beskriver er noe som skjer bare i beruset tilstand.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...