Gjest hvorfor skjer dette tro?? Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 Er klar over at en kan endre adferd ved inntak av alkohol på en positiv måte. Slik som friere tale, gladere ovs. Men hva er det med mennesker som endrer seg til udelikate, krenkende, sinte og voldelige mennesker ved alkoholinntak, og som gjør det igjen og igjen? Disse fungerer som normale i edru tilstand. Er det underliggende årsaker eller? Noen forklaringer her? 0 Siter
Gjest anonymfortiden Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 Jeg forstår heller ikke folk som drikker når de vet at de blir agressive i beruset tilstand. Men jeg pleier å si: Du skal ikke drikke hvis du er deppa eller sur, fordi alkoholen forsterker disse følelsene. 0 Siter
Gjest athos Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 Slike folk skal ikke drikke alkohol, men de gjør det allikevel. Det kan enten skyldes manglende selvinnsikt eller at de er klar over det men de bryr seg ikke om det. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 nhd skrev at det er "grunnpersonligheten" som kommer til overflaten.. Men jeg skriver det med forbehold om at jeg kan ha misforstått, i og med at i tilfellet du beskriver er noe som skjer bare i beruset tilstand. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.