Gå til innhold

Egen drikke i minibar?

Anbefalte innlegg

Gjest Minibarer er dyre
Skrevet

Jeg kikker på turer til varmere strøk og ser at noen hoteller har kjøleskap på rommet, mens andre har minibar.

Er det noen som har erfaring med å bytte ut det som er i minibaren med sine egne ting? Blir de hotellansatte sure? Må en betale kun fordi det er flyttet (har hørt at enkelte hoteller har vektsensorer)? Ellers ses det stort sett gjennom fingerene med dette?

Drar sannsynlivis til Thailand.

Skrevet

Du kan stort sett be om at minibaren tømmes. Verre er det som oftest ikke :)

Gjest Minibarer er dyre
Skrevet

Du kan stort sett be om at minibaren tømmes. Verre er det som oftest ikke :)

Det var et godt råd. Bare si at vi ikke ønsker slike fristelser på rommet og be dem fjerne alt.

Gjest kinelle
Skrevet

jeg har ikke vært i Thailand, men jeg pleier alltid å ta ut av minibaren og sette i et hjørne eller på et bord eller noe. Og putte inn alt fra alkohol, melk, ost i minibaren. Ingen har noensinne sagt noe på det. jeg har faktisk ikke tenkt på å spørre om det.

Skrevet

Jeg har vært på flere hoteller der det står oppslag om at det skjer en automatisk registrering av det som fjernes fra minibaren og at dette havner på regninga, så jeg ville ha sjekket det først.

Hvis det ikke har stått slikt oppslag, har jeg noen ganger satt inn en vannflaske el lign, men ettersom du skal være der over lengre tid og bruke minibaren mye til privat innkjøpte varer, er det bedre å spørre hotellet om de kan tømme den. Hvis ikke risikerer du vel at de fyller opp stadig nytt...

Skrevet

Har ikke vært i thailand, men i andre land. Har aldri vært noe problem å sette til sides det som står der og legge våre egne ting ved siden av. Iallfall ikke vann, brus og andre små ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...