Gå til innhold

Blir det bedre snart ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slutta med sovemedisin for 4 uker siden, da toleranse og søvnen var helt ødelagt. Gikk på 50 mg Sobril og 15 mg Nozinan. Slutta brått. Har kjempa meg gjennom disse ukene, følgt legens råd om å stå opp klokka 7 uansett hvor sliten jeg er.

Har starta og trimme hver dag, men det føles håpløst enkelte dager. Er helt skutt. Holder meg våken hele dagen da legen sa at det var det som måtte til. Noen med erfaringer ? Har lyst å be om Imovane, men vet jo ikke om det vil hjelpe heller.?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

''Slutta brått.''

Hørtes litt uforsvarlig ut! Men jammen er du flink som står på,og følger legens råd :-)

All ære til deg! Håper legen vet hva han holder på med,og at du får det bedre snart.

Skrevet

Du burde spørre om å få bruike antidepressive. Det hjelper på søvn.

Remeron bruker ejg og efexor. Sover bedre nå. Før var det helt forferdelig.

Å bruke sovemedisin er ingen løsning på sikt. Men kan være greit å ty til en sjelden gang. Det gjør jeg også.. Og så har jeg vallergan.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...