Gjest JJ58 Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 Slutta med sovemedisin for 4 uker siden, da toleranse og søvnen var helt ødelagt. Gikk på 50 mg Sobril og 15 mg Nozinan. Slutta brått. Har kjempa meg gjennom disse ukene, følgt legens råd om å stå opp klokka 7 uansett hvor sliten jeg er. Har starta og trimme hver dag, men det føles håpløst enkelte dager. Er helt skutt. Holder meg våken hele dagen da legen sa at det var det som måtte til. Noen med erfaringer ? Har lyst å be om Imovane, men vet jo ikke om det vil hjelpe heller.?! 0 Siter
Gjest Istapp Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 ''Slutta brått.'' Hørtes litt uforsvarlig ut! Men jammen er du flink som står på,og følger legens råd :-) All ære til deg! Håper legen vet hva han holder på med,og at du får det bedre snart. 0 Siter
Gjest Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Du burde spørre om å få bruike antidepressive. Det hjelper på søvn. Remeron bruker ejg og efexor. Sover bedre nå. Før var det helt forferdelig. Å bruke sovemedisin er ingen løsning på sikt. Men kan være greit å ty til en sjelden gang. Det gjør jeg også.. Og så har jeg vallergan. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.