Gjest ny på MSN Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 Hver gang jeg er på MSN, så er det en eller annen ukjent person som jeg får spørsmål om å legge til. Hvor får disse personene vite om min epostadresse? er det virus, eller hva er motivasjonen deres når jeg er helt ukjent for dem? Kan noen erfarne sjeler hjelpe meg? 0 Siter
Bookworm Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 Sannsynligvis virus - men hva er det egentlig du trenger hjelp til? Det er bare å avvise de du ikke kjenner... 0 Siter
Gjest ny på MSN Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 Sannsynligvis virus - men hva er det egentlig du trenger hjelp til? Det er bare å avvise de du ikke kjenner... som jeg skrev i innlegget så lurer jeg på hvor disse personene kommer i fra. Har de plukket opp meg fra en annen nettside/forum, eller er det bare virus? Det er vanskelig for meg å vite om jeg kjenner noen av dem fra en annen sammenheng. 0 Siter
Gjest speilet Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 som jeg skrev i innlegget så lurer jeg på hvor disse personene kommer i fra. Har de plukket opp meg fra en annen nettside/forum, eller er det bare virus? Det er vanskelig for meg å vite om jeg kjenner noen av dem fra en annen sammenheng. Hehe, ja _vi_ kan i alle fall ikke svare på om du kjenner dem om du ikke kan det selv Ser at du har fått svar om at det sikkert er virus, så da er det vel sikkert det. I så fall bør du vel prøve å få fjernet viruset. 0 Siter
Bookworm Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 som jeg skrev i innlegget så lurer jeg på hvor disse personene kommer i fra. Har de plukket opp meg fra en annen nettside/forum, eller er det bare virus? Det er vanskelig for meg å vite om jeg kjenner noen av dem fra en annen sammenheng. Som jeg svarer, er det sikkert virus - de har en tendens til å plukke ut mailadresser fra andre sine lister... 0 Siter
Bookworm Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 Hehe, ja _vi_ kan i alle fall ikke svare på om du kjenner dem om du ikke kan det selv Ser at du har fått svar om at det sikkert er virus, så da er det vel sikkert det. I så fall bør du vel prøve å få fjernet viruset. Nja, det er ikke nødvendigvis slik at det er trådstarter som _har_ virus, men det er virus på andres maskiner som sender ut venneforespørsler... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.