Gå til innhold

Hvilken klasse tilhører du?

Gjest bare lurer på dette i dag jeg...

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg tror nok du må finne deg i å bli definert ut i fra hva dere to tilsammen utgjør:-)

Har du lest om Abdullah? Ingen tvil om hva han ønsker å tilhøre;o)

Hadde det morsomt den kvelden :-)

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

8

• tzatziki1365380058

3

• tusseline

1

• filiokus81

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har du lest om Abdullah? Ingen tvil om hva han ønsker å tilhøre;o)

Hadde det morsomt den kvelden :-)

Ja, jeg leste om han, og leser ellers alt du skriver:-) Han virket noe opptatt av dette med hva han viser omverdenen, ja:-)

Ellers er det artig å se alle bildene, og du ser ikke akkurat ut som om du vantrives der nede :-)

Gjest segunda
Skrevet

Mener du det?

Jeg er meg, uavhengig av hva min mann er.

Ja jeg mener det, og jeg tror ikke du er uavhengig av din mann. Hvis han har god stilling og tjener bra så nyter du godt av det.

Hvis du er hjemmeværende nå for å følge han slik som jeg har forstått så er du avhengig av han på alle måter og er ikke bare deg selv.

Gjest segunda
Skrevet

Nei, jeg tror ikke at et ektepar kan betraktes som fra hver sin klasse. Det er nok høyst uvanlig:-) Hvilken klasse tilhører da barna f.eks.? Mors eller fars?

Hustru og barn fulgte alltid mannen før i tiden;-) Det er vel vanligere nå å formulere det slik at familien følger den som har høyere status.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Ja jeg mener det, og jeg tror ikke du er uavhengig av din mann. Hvis han har god stilling og tjener bra så nyter du godt av det.

Hvis du er hjemmeværende nå for å følge han slik som jeg har forstått så er du avhengig av han på alle måter og er ikke bare deg selv.

Jeg er avhengig av at han setter inn lønn på kontoen min selvsagt. Hadde jo aldri blitt med om han ikke satte inn min faste lønn. Det samme som jeg tjente i jobben min.

Han er avhengig av meg også siden det var så viktig for han at jeg ble med.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Ja, jeg leste om han, og leser ellers alt du skriver:-) Han virket noe opptatt av dette med hva han viser omverdenen, ja:-)

Ellers er det artig å se alle bildene, og du ser ikke akkurat ut som om du vantrives der nede :-)

''du ser ikke akkurat ut som om du vantrives der nede :-)''

Stemmer det:-)

Skrevet

''du ser ikke akkurat ut som om du vantrives der nede :-)''

Stemmer det:-)

Det behøvde du ikke å fortelle meg. Du stråler og ser fantastisk brun og fresh ut :-) Godt at dette endte med en positiv opplevelse for dere alle. For jeg ser jo at det gjelder dere alle:-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det behøvde du ikke å fortelle meg. Du stråler og ser fantastisk brun og fresh ut :-) Godt at dette endte med en positiv opplevelse for dere alle. For jeg ser jo at det gjelder dere alle:-)

Takk takk:-)

Gjest segunda
Skrevet

Jeg er avhengig av at han setter inn lønn på kontoen min selvsagt. Hadde jo aldri blitt med om han ikke satte inn min faste lønn. Det samme som jeg tjente i jobben min.

Han er avhengig av meg også siden det var så viktig for han at jeg ble med.

Det er langt fra noe galt i slik avhengighet. Jeg påpeker bare at du følger hans sosiale klasse og det er ikke noe galt i det.

Om han setter samme sum som din lønn innpå din konto eller dere disponerer samme konto har ingenting å si for sosial klasse:-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Slikt betyr lite, og jeg har vært "blind" for temaet.

Men i godt voksen alder har jeg "oppdaget" at dersom det finnes klassesystem så tilhører vi "øvre middelklasse".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...